تومان
0
لوگو سپیدار بیوتی
اکستنشن مژه والیوم - سپیدار بیوتی

اکستنشن مژه والیوم

فهرست مطالب

اکستنشن مژه والیوم یک راهکار پرطرفدار برای حل مشکل کم پشتی مژه در بین خانم ها محسوب می شود و این روزها غوغای زیادی به پا کرده است. مهم ترین مزیت این روش، شباهت زیاد آن به مژه طبیعی و عدم ایجاد حس سنگینی روی چشم ها است. در حال حاضر روش های مختلفی برای افزایش زیبایی به خصوص جذابیت چشم ها وجود دارد. اکستنشن مژه یکی از روش های نیمه دائمی است، که به بلند دیده شدن و جذابیت مژه های شما کمک زیادی می کند. پس از انجام اکستنشن، مژه ها متراکم تر می شوند و شما دیگر دائما نیاز به لوازم آرایشی مانند ریمل ندارید.از طرفی این روش باعث بهبود ضخامت، طول و رنگ مژه ها می شود، بنابراین می توان آن را یک عامل زیبایی چشم ها دانست.

اکستنشن مژه والیوم چیست؟

اکستنشن مژه والیوم یکی از انوع مدل های اکستنشن مژه است. در این روش بر روی هر تار مژه طبیعی دو تا پنج تار مژه مصنوعی قرار می گیرد. در مقایسه با دیگر تکنیک های پر پشت کردن مژه، با استفاده از این روش، مژه ها حجیم تر نشان داده خواهد شد. همچنین، اکستنشن مژه والیوم سبک است و دوام بیشتری دارد.

مهم: در صورتی از این روش استفاده می شود که مژه های شما بسیار کم پشت باشد، و بخواهید چشمان خود را زيباتر نشان بدهید.

مژه هایی که در روش اکستنشن مژه والیوم استفاده می شوند معمولا در اندازه ۶ تا ۱۸ میلی متر با حالت های متفاوت هستند، که باعث می شود چشم های شما درشت تر و زيبا تر دیده بشود. ماندگاری اکستنشن مژه در روش والیوم حدود سه تا چهار هفته است، به شرط اینکه اکستنشن مژه توسط مژه کار حرفه ای انجام بگیرد و از مواد مرغوب استفاده بشود. البته ماندگاری این نوع مژه به عوامل متعدد دیگری نیز بستگی دارد از جمله؛ استفاده از چسب با کیفیت و مطابق با نوع پوست فرد. در اکستنشن والیوم باید فن سازی کنید، فن سازی یعنی چسباندن چند تار مژه به یکدیگر که در قسمت انتهایی بهم وصل هستند. بعد از ساختن فن ها هر کدام از آن ها روی یک تار مژه قرار می گیرد. توجه داشته باشید که تعداد فن ها به یک انداز بوده و با توجه به فرم چشم مشتری انتخاب شود.

تفاوت مژه اسپایکی و والیوم

روش های مختلفی برای اکستنشن مژه وجود دارد که دو تا از پر طرفدارترین آن ها مژه اسپایکی و والیوم است. در ابتدا لازم است که تعریفی از هر دو ارائه شود و سپس به بررسی تفاوت های آنها بپردازیم.

تعریف مژه اسپایکی: به تعدادی مژه که بدون انجام فن سازی، به تار مژه طبیعی متصل می گردد، گفته می شود.

تعریف مژه والیوم: به دو تار مژه که با روش خاص خود؛ به اصطلاح فن سازی؛ به هم متصل می شوند و سپس به مژه طبیعی فرد متصل می گردد، اکستنشن والیوم می گویند.

در روش اکستنشن مژه والیوم، بین ۲ تا ۶ مژه به هر تار مژه طبیعی فرد چسبانده می شود، این روش نتیجه خیلی طبیعی تری نسبت به مدل اسپایکی دارد. این در حالی است که در اکستنشن اسپایکی مژه های مصنوعی با تارهای بلند و خمیده، ظاهری جذاب به چشم می دهد. اما خیلی طبیعی به نظر نمی رسد و هرکسی می تواند با نگاه به چهره فرد متوجه کاشت مژه شما بشود. سایر تفاوت ها عبارتند از:

1. تراکم تار مژه

اولین تفاوت مژه اسپایکی و والیوم در تراکم تار مژه ها است که در مدل اسپایکی تراکم کمتر است، ولی در مدل والیوم تراکم بالاتری داریم. لازم به ذکر است که بدانید در هر دو روش جلوه سه بعدی تار مژه دیده می شود. تراکم تار مژه‌ها در افراد مختلف متفاوت است و به عوامل مختلفی از جمله ژنتیک، سن، سلامت عمومی و … بستگی دارد.

2. طول تار مژه

دومین تفاوت مژه اسپایکی و والیوم در طول تار مژه ها می باشد.  به این  صورت که در روش اسپایکی مژه ها علاوه بر تراکم کمتر طول بلند تری نسبت به مدل مژه والیوم دارند .طول تار مژه در افراد مختلف متفاوت است.

 

اکستنشن مژه والیوم - سپیدار بیوتی
اکستنشن مژه والیوم - سپیدار بیوتی

3. وزن مژه

تفاوت دیگر مژه اسپایکی و والیوم به سبک بودن پلک شما برمیگردد، اگر جز آن دسته از افرادی هستید که دوست ندارید،  با کاشت مژه روی پلک احساس سنگینی بیش از حد کنید باید از روش اسپایکی برای مژه های خود استفاده نمایید، زیرا تکنیک والیوم با توجه به اینکه تراکم  بالاتری دارد باعث سنگینی پلک های شما می شود.

4. زاویه مژه ها

تفاوت مژه اسپایکی و والیوم در زاویه مژه ها روی امتداد پلک می باشد به این صورت که در روش اسپایکی مژه ها به سمت بالاتری قرار می گیرند،  و در روش والیوم مژه ها شیب ملایم تری به سمت بالا دارند.

5.میزان چسب مژه

پنجمین تفاوت میان مژه اسپایکی و والیوم در میزان چسب استفاده شده در کاشت می باشد،  که می تواند آسیب کمتری به مژه های طبیعی شما وارد کند. در روش اسپایکی به دلیل اینکه  تعداد تار مژه کمتری روی پلک شما قرار می گیرد،  مقدار چسب کمتری هم استفاده می شود که سلامت مژه های طبیعی شما را افزایش می دهد.

6. تعداد مژه

در روش اسپایکی مژه کار می تواند 2 تا 4 تار مژه را روی مژه طبیعی شما بگذارد با توجه به سلیقه شما،  ولی در روش والیوم مژه کار مجاز به استفاده از 2 تا 8 تار مژه به صورت یکجا بر روی مژه های شما می باشد، که این تفاوت کاملا سلیقه ای بوده و با توجه به استایل چشم های شما  متفاوت می باشد.

 

 7. فن سازی مژه

در روش اسپایکی، تار های مژه فن سازی نخواهند شد. در واقع، تار مژه ها به صورت دسته ای و البتهبا ضخامت کم روی مژه های طبیعی قرار داده می شوند. این در حالی است که در روش والیوم تار مژه ها فن سازی شده و با ضخامت بیشتر روی مژه های طبیعی قرار می گیرند.

انواع مدل اکستنشن والیوم

انواع کاشت مژه والیوم برای چشم ها، با مدل های مختلف استفاده می شوند.

  • اکستنشن مژه گربه ای.
  • اکستنشن مژه والیوم عروسکی.
  • اکستنشن مژه والیوم طبیعی.
  • اکستنشن مژه والیوم سنجابی.
  • اکستنشن مژه مگا والیوم.
  • اکستنشن مژه روسی والیوم.
  • اکستنشن مژه نچرال.
  • اکستنشن مژه دوبعدی و سه بعدی.
  • اکستنشن مژه والیوم رنگی.
  • اکستنشن مژه والیوم ابریشمی.

باتوجه به این مدل ها، انتخاب نول اکستنشن مژه والیوم باید با توجه به سلیقه شخصی، شکل چهره و … صورت بگیرد.

اکستنشن مژه والیوم رنگی

برای اکستنشن مژه رنگی، همان روش اکستنشن مژه والیوم استفاده می شود. اما تعدادی مژه رنگی را در بین آن اضافه می کنند. با توجه به سلیقه شما می توان مدل های مختلفی از اکستنشن والیوم رنگی، طراحی کرد.

مدل های روش اکستنشن مژه والیوم رنگی به دو عامل بستگی دارد:

  1. رنگ های انتخابی تار مژه
  2. تعداد تار مژه

اکستنشن مژه طبیعی (نچرال)

این روش از روش های محبوب و پرطرفدار مژه است، که تارهای ۶ میلی متر تا ۱۷ میلی متر به تار مژه ها اضافه می شود.

اکستنشن مژه گربه ای

این روش برای بیشتر کشیده شدن چشم های گرد به کار می‌رود. در این مدل، در قسمت جلوی چشم تارهای کوتاه استفاده می شود وهر چقدر به گوشه چشم نزدیک تر بشود، طول تارها بلند تر می شود.

اکستنشن مژه عروسکی

مژه هایی با طول های مختلف به مژه های اصلی اضافه می شود. مثل اینکه که روی مژه ها ریمل زده اید، این روش بیشتر برای افرادی با چشم های پهن مناسب است و به کار می رود. و یک مدل فانتزی به حساب می آید. مژه هایی با طول های مختلف به مژه های اصلی اضافه می شود. مثل اینکه که روی مژه ها ریمل زده اید، این روش بیشتر برای افرادی با چشم های پهن مناسب است و به کار می رود. و یک مدل فانتزی به حساب می آید.

اکستنشن مژه سنجابی

این مدل بیشتر برای چشم های بی حالت و باحالت افتاده مناسب است، که مژه ها بلندتر و در قسمت وسط پلک قرار می‌گیرد و مژه های کوتاه تر در قسمت خارجی گوشه چشم ها قرار می گیرد.

اکستنشن مژه روسی

روشی است که به هر تار مژه طبیعی ۲ تا ۶ تار مصنوعی اضافه می شود، در این روش جنس اکستنشن بسیار نازک و طبیعی می باشد.

اکستنشن مژه سه بعدی

در این روش از اکستنشن مژه والیوم سه بعدی، حجم مژه ها سه برابر می شود، زیرا روی هر تار مژه طبیعی، ۲تا۳ تار مصنوعی اضافه می شود. این مدل به خاطر اینکه آزادی‌اش طبیعی  استفاده می شود، نسبت به سایر اکستنشن مژه ظاهر زیباتر و بلندتری دارد.

اکستنشن مژه دو بعدی

این مدل از اکستنشن مژه مانند مدل سه بعدی، حجم مژه ها را ۲ تا ۳ برابر می کند، و برای هر تار اصلی ۲ تا ۳ تار مژه مصنوعی قرار داده می شود.

مزایای اکستنشن مژه والیوم

مهم ترین مزیت این مدل از اکستنشن عدم نیاز به آرایش روزانه چشم ها است زیرا همیشه چشم های شما زیبا و جذاب به نظر می رسند و و دیگر نیازی به استفاده از لوازم آرایشی از جمله، ریمل های گوناگون ندارید. همچنین، زمان کمتری را صرف آرایش کردن می کنید. ظاهر طبیعی این مژه ها اعتماد بنفس تان را بالاتر می برد. خلاصه ای از مزایای اکستنشن مژه والیوم عبارت است از:

  • عدم نیاز به آرایش روزانه
  • بالا بردن اعتماد بنفس
  • افزایش جذابیت چشم
  • صرفه جویی در زمان
  • طبیعی بودن

اکستنشن مژه برای چه کسانی مناسب نیست؟

  • عدم وجود مژه طبیعی: برای اینکه اکستنشن مژه انجام بدهید، باید موهای مژه طبیعی داشته باشید تا به آن بچسبد. بنابراین، کسانی که به دلایل مختلف دچار ریزش مژه شده­اند، برای انجام ایک ترفند زیبایی مناسب نیستند.
  • تریکوتیلومانیا: یک استرس یا اضطراب برای کندن موها (از جمله مژه ها) است. افرادی که از این بیماری رنج می برند، نمی توانند اکستنشن مژه والیوم را انجام بدهند.
  • درماتیت پلک: کسانی که دچار درماتیت پلک هستند. یک بیماری پوستی است که باعث سوختگی، قرمز شدن و خارش پوست پلک می شود.
  • بلفاریت: افراید که مبتلا به بلفاریت هستند. این بیماری شامل التهاب پلک ها است، که باعث قرمز شدن و ورم کردن پلک ها، و پوسته پوسته شدن مژه ها می شود.
  • افرادی که اغلب آرایش حرفه ای دارند.
  • افرادی که مراقبت های بعداز اکستنشن را رعایت نمی کنند.

قیمت اکستنشن مژه والیوم

عوامل متفاوتی وجود دارند که هزینه اکستنشن مژه را تحت تاثیر قرار می دهد. از جمله اینکه، قیمت مژه والیوم تا حد زیادی به برند و کیفیت تارهای مصنوعی استفاده شده  در آن ها بستگی دارد. علاوه بر این، تعداد تارها و فن های استفاده شده نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت ها داشته باشند، مانند اینکه هزینه کاشت مژه ۶ ماهه یا دائمی باهم متفاوت است. به همین دلیل نمی توان نرخ ثابتی را برای آن ها تعریف کرد. البته نباید فراموش کرد که مواد با کیفیت در زیبایی و ماندگاری کار تاثیر می گذارد. بنابراین، حتی اگر هزینه کمی بالاتر پرداخت می کنید اما نتیجه دلخواه را دریافت خواهید کرد. سایر عوامل مؤثر بر قیمت اکستنشن مژه والیوم شامل موارد زیر می شود:

  • مدل اکستنشن مژه: مثلا اگر مدل انتخابی شما مدلی باشد که تار مژه زیادی در آن به کار می رود و پرپشت است هزینه آن بالاتر است.
  • خدمات جانبی: اگر پیش از انجام اکستنشن به خدمات دیگری نیاز داشته باشید مانند( ریموو و ترميم مژه و…) مبلغ معینی به فاکتور شما افزوده می شود.

جمع بندی

کاشت مژه والیوم یک روش زیبایی است که به چشم ها جذابیت خاصی می دهد، این روش نسبت به روش های سنتی اکستنشن مژه ظاهر طبيعي و ماندگاری بهتری دارد. خوشحالیم که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم که توانسته‌ باشیم اطلاعات لازم در مورد اکستنشن مژه والیوم را در اختیار شما کاربران محترم قرار داده باشیم.

سوالات متداول اکستشن مژه والیوم

اکستنشن مژه والیوم یکی از انوع مدل های اکستنشن مژه است. در این روش بر روی هر تار مژه طبیعی دو تا پنج تار مژه مصنوعی قرار می گیرد. در مقایسه با دیگر تکنیک های پر پشت کردن مژه، با استفاده از این روش، مژه ها حجیم تر نشان داده خواهد شد. همچنین، اکستنشن مژه والیوم سبک است و دوام بیشتری دارد.

در روش اکستنشن مژه والیوم، بین ۲ تا ۶ مژه به هر تار مژه طبیعی فرد چسبانده می شود، این روش نتیجه خیلی طبیعی تری نسبت به مدل اسپایکی دارد. این در حالی است که در اکستنشن اسپایکی مژه های مصنوعی با تارهای بلند و خمیده، ظاهری جذاب به چشم می دهد. اما خیلی طبیعی به نظر نمی رسد و هرکسی می تواند با نگاه به چهره فرد متوجه کاشت مژه شما بشود.

  • عدم وجود مژه طبیعی: برای اینکه اکستنشن مژه انجام بدهید، باید موهای مژه طبیعی داشته باشید تا به آن بچسبد. بنابراین، کسانی که به دلایل مختلف دچار ریزش مژه شده­اند، برای انجام ایک ترفند زیبایی مناسب نیستند.
  • تریکوتیلومانیا: یک استرس یا اضطراب برای کندن موها (از جمله مژه ها) است. افرادی که از این بیماری رنج می برند، نمی توانند اکستنشن مژه والیوم را انجام بدهند.
  • درماتیت پلک: کسانی که دچار درماتیت پلک هستند. یک بیماری پوستی است که باعث سوختگی، قرمز شدن و خارش پوست پلک می شود.
  • بلفاریت: افراید که مبتلا به بلفاریت هستند. این بیماری شامل التهاب پلک ها است، که باعث قرمز شدن و ورم کردن پلک ها، و پوسته پوسته شدن مژه ها می شود.
  • افرادی که اغلب آرایش حرفه ای دارند.
  • افرادی که مراقبت های بعداز اکستنشن را رعایت نمی کنند.
دیدگاهتان را بنویسید

0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید شما خالی است!بازگشت به فروشگاه