تومان
0
لوگو سپیدار بیوتی
اکستنشن مژه گربه ای - سپیدار بیوتی

اکستنشن مژه گربه ای

اکستنشن مژه گربه‌ای یکی از روش ‌های پرطرفدار در دنیای اکستنشن مژه است که با ایجاد حالت کشیده، چشمان شما را شبیه به چشم‌ های گربه می‌کند. این تکنیک از تارهای مژه‌ های مصنوعی کوتاه استفاده نموده و با نزدیک شدن به گوشه چشم‌ ها، طول تارها افزایش می ‌یابد. در ادامه، با انواع، مزایا، ماندگاری و هزینه اکستنشن مژه گربه ‌ای آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب

اکستنشن مژه گربه ای چیست؟

در متد اکستنشن مژه گربه‌ای، از مژه ‌های مصنوعی با اندازه و طول متفاوت استفاده می ‌شود. این نوع کاشت مژه که به نام “گربه ‌ای” یا “کت آیز” هم شناخته می ‌شود، اغلب برای چشم‌ های گرد مناسب است، زیرا ظاهر کشیده ایجاد می‌کند. در این روش، مژه‌ه ای بیرونی چشم به طور معمول بلندتر هستند و در عوض، مژه ‌های داخلی چشم ‌ها کوتاه ‌تر انتخاب می ‌شوند.

انواع اکستنشن مژه گربه ای

انواع اکستنشن مژه گربه ای از سه تکنیک اصلی یعنی کلاسیک، والیوم، و هیبریدی بهره می‌ برند. تفاوت اساسی بین این تکنیک ‌ها در تعداد تارهای مژه مصنوعی نسبت به تارهای طبیعی است. تکنیک هیبریدی با ترکیب مدل کلاسیک و نوع والیوم با نسبت ۳:۷، جذابیت حد وسطی را برای افرادی فراهم می‌کند که به دنبال ظاهری نچرال و حجیم می‌باشند. انواع دیگر اکستنشن مژه گربه ای شامل مدل مژه اسپایکی گربه ای، کاشت مژه روباهی، اکستنشن مژه گربه ای و عروسکی همواره گزینه ‌های متنوعی را برای علاقه‌مندان به این زمینه فراهم می‌کنند.

1.  اکستنشن مژه گربه ای نچرال (کاشت مژه گربه ای کلاسیک)

در رده مدل‌ های کلاسیک، اکستنشن مژه گربه ای نچرال با نسبت ۱:۱ بین تارهای طبیعی و مژه مصنوعی، یک ظاهر نچرال و آراسته را به شما هدیه می کند. این نوع مژه کلاسیک به خصوص برای دختران یا محیط ‌های رسمی مناسب است.

2. اکستنشن مژه گربه ای والیوم

مدل اکستنشن مژه والیوم گربه ‌ای، با پرترین و پرحجم ترین مژه ‌ها، به شما امکان می ‌دهد ظاهر برجسته و چشمگیری برای چشمان خود ایجاد کنید. این مدل به صورت ۶D تا ۱۵D ارائه شده و مناسب استفاده در مهمانی‌ ها و رویدادهای ویژه است. اکستنشن مژه والیوم، بر روی هر مژه طبیعی، ۲ تا ۵ تار مصنوعی اضافه می‌کند.

اکستنشن مژه گربه ای - سپیدار بیوتی
اکستنشن مژه گر به ای - سپیدار بیوتی

3. اکستنشن مژه گربه ای هیدن

اکستنشن مژه هیدن گربه‌ای یک تکنیک ویژه است که با ایجاد ظاهر کشیده برای چشم‌  ها، آنها را برجسته ‌تر نمایش می‌ دهد. این تکنیک ویژه برای افرادی که مژه‌ های ضخیم یا چشم‌ های نزدیک به هم دارند، مناسب است و ظاهری پرتر و ضخیم به مژه‌ های طبیعی می ‌بخشد.

4. اکستنشن مژه گربه ای رنگی

اکستنشن مژه گربه‌ای رنگی نیز در گستره ‌ای از تکنیک ‌های تک رنگ، ۲ رنگ و ۳ رنگ وجود دارد و انتخاب رنگ مناسب برای هر فرد بسته به سلیقه و موقعیت خاص استفاده می ‌شود. این مدل معمولا در مهمانی ‌های مد و فشن برای ایجاد استایل منحصر به فرد و ست کردن با لباس‌ ها کاربرد دارد.

 

دنبال یه طرح شیک و ساده برای کاشت ناخونات میگردی؟ کلیک کن ⬅️ بیبی بومر

بهترین فر برای اکستنشن مژه گربه ای

مژه ‌های طبیعی انسان به سه دستهٔ رو به پایین، صاف، و کمی فر تقسیم می‌ شوند. در انتخاب نوع فر مناسب برای اکستنشن مژه، باید به شکل فر شدن مژه‌ های طبیعی مشتری توجه کرد.

  • B-curl

نوع اول فر B-curl است که به عنوان یکی از ساده‌ ترین، محبوب ‌ترین و طبیعی ‌ترین حالت ‌های فر برای اکستنشن مژه شناخته می‌ شود. این نوع فر صاف است و در انتها به صورت کمی موج­ دار، مژه‌ها را برجسته می‌کند. B-curl نه‌ تنها ظریف به نظر می ‌رسد، بلکه برای خانم ‌هایی که می ‌خواهند نزدیک ترین فرم به مژه ‌های طبیعی خود را داشته باشند، انتخاب بسیار مناسبی است.

  • C-curl

فر C-curl نیز به عنوان یکی از محبوب‌ ترین انواع فر برای اکستنشن مژه شناخته شده است. این نوع فر به خوبی مژه‌ ها را بلند می‌کند و ظاهری پرتر و برجسته ‌تر نسبت به B-curl به مژه‌ها می‌ بخشد.

  • D-curl

در حالی که فر D-curl با ظاهر دراماتیک خود برای افرادی که به دنبال چشمان با جلوه‌ ای متمایل به دراماتیک هستند، توصیه می ‌شود. این نوع فر شبیه یک نیم دایره است و به افرادی که دچار افتادگی پلک هستند یا مژه‌ های مجعد طبیعی دارند، مناسب است.

  • U-curl

تازه ‌ترین انواع فرهای U-curl است و برای افرادی که مژه ‌هایی با زاویه رو به پایین دارند توصیه نمی شود. این فرها با قدرت بیشتری به مژه‌ ها زاویه و قوام بخشی می ‌دهند. همچنین ترکیبی از مژه C و J می ‌تواند به چشمان شما شکلی گربه ‌ای ببخشد.

آمادگی قبل از اکستنشن مژه گربه ای

آمادگی قبل از کاشت مژه گربه ای امری حیاتی است که نیازمند مراعات نکات مختلف می ‌باشد. در این راستا، قبل از شروع این روند زیبایی، بهتر است به مسائل زیر توجه کنید. ابتدا باید به دقت مکانی را که برای انجام این کار انتخاب می‌کنید، بررسی نمایید. استانداردهای کیفیت محیط، مواد اولیه مورد استفاده و مهارت تکنسین از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار هستند. به این دلیل که چشم ‌ها به عنوان اندام‌ های حساس شناخته می شوند و نقش بسزایی در زیبایی و جذابیت چهره ایفا می‌کنند. سوابق کار تکنسین و رضایت مشتریان قبلی نیز بر کیفیت نهایی کار تأثیر گذار خواهد بود.

پیش از اقدام به کاشت مژه، ضروری است که پلک، چشم و مژه‌ ها را به‌ طور کامل از هرگونه آلودگی، چربی و مواد آرایشی پاک نمایید. شستشوی دقیق مژه‌ها یا استفاده از پاک‌کننده ‌های غیر الکلی بر پایه آب، اقداماتی است که پیش از این کار باید به آنها توجه ویژه ‌ای داشته باشید. اگر چشم ‌های شما حساسیت دارند، حتما این مسئله را اعلام کنید و از کیفیت و استاندارد محصولات مورد استفاده برای اکستنشن اطمینان حاصل نمایید.

رنگ موهات خستت کرده و دنبال یه مدل جدید میگردی؟ این مطلب برای  توعه⬅️ آمبره مو

مراقبت های بعد از اکستنشن مژه گربه ای

پس از انجام اکستنشن مژه گربه ای، برای حفظ زیبایی و دوام ایجاد شده، باید به موارد زیر توجه ویژه داشت:

  • حداقل تا 48 ساعت پس از انجام اکستنشن مژه، از تماس با آب، حمام و بخار آب پرهیز کنید تا از شل شدن چسب مژه جلوگیری شود.
  • بعد از شستشوی صورت، مژه‌ ها را به طور طبیعی خشک شده و یا با دستمال نرم با فشار کم خشک کنید. تمیزی مژه ‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • در طول 24 ساعت ابتدایی پس از کاشت، از لمس لوازم آرایشی دور چشم خود خودداری کنید تا چسب مژه ‌ها بهتر عمل کند.
  • از استفاده از سشوار برای خشک کردن مژه ‌های تمام شده پس از شستشو پرهیز کنید تا از شل شدن چسب مژه ‌ها جلوگیری شود.
  • برای شستشوی مژه‌ های اکستنشن شده از شوینده‌ های ملایم مانند شامپو بچه، میسلار واتر بر پایه آب و شوینده‌ های بدون چربی، الکل و پارابن استفاده نمایید.
  • در صورت خارش یا التهاب پس از کاشت مژه، با چشم پزشک مشورت کنید.
  • ریموو کردن تارهای مصنوعی اکتسابی ساده به نظر می ‌رسد، اما باید با دقت انجام شود تا به ریزش مژه‌ های طبیعی جلوگیری شود.
  • اگر تصمیم به استفاده از ریمل بعد از کاشت مژه ‌ها دارید، از ریمل ‌های بدون روغن و ضد آب استفاده کنید تا از ریزش مژه‌ های طبیعی جلوگیری نمایید.

ماندگاری اکستنشن مژه گربه ای

همانند بقیه انواع اکستنشن، کاشت مژه گربه ای نیز به مژه‌ های طبیعی متصل می‌ شود؛ بنابراین در این تکنیک نیز با چرخه رشد 8 هفته ‌ای مژه‌ های طبیعی روبه ‌رو هستیم. معمولا دوام این نوع اکستنشن ‌ها بین 2 هفته تا 20 روز است و نیاز به ترمیم از هفته سوم تا چهارم پیش می‌آید. بدون شک، ماندگاری این اکستنشن ‌ها به طریقه مراقبت شما از آن ‌ها بستگی زیادی دارد.

مدل اکستشن مژه گربه ای - سپیدار بیوتی
اکستنشن مژه گربه ای - سپیدار بیوتی
مدل اکستنشن مژه گربه ای - سپیدار بیوتی

هزینه اکستنشن مژه گربه ای

هزینه اکستنشن مژه گربه ‌ای و ترمیم آن به طور کلی به انتخاب شما و شرایط مختلفی بستگی دارد. مثلاً اینکه آیا ترجیح می دهید این خدمات را در آرایشگاه یا کلینیک دریافت کنید، یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت اکستنشن مژه یا کاشت آن است. در تخمین هزینه اکستنشن مژه، نباید جنبه ‌هایی مانند پر پشتی مورد نیاز و روش اجرای آن را نادیده بگیرید. به عنوان مثال، استفاده از روش والیوم به طور معمول باعث افزایش هزینه می ‌شود، و هرچه می‌ خواهید مژه‌های شما پرپشت ‌تر باشند، هزینه اکستنشن مژه نیز افزایش خواهد یافت. در نهایت، این نکته را به یاد داشته باشید که پرداخت مبلغ مناسب به‌ عنوان قیمت اکستنشن مژه یا کاشت آن و انتخاب مکان معتبر بسیار حیاتی است و باعث خوشحالی و رضایت کامل از خدمات ارائه شده خواهد شد.

مزیت‌ های اکستنشن مژه گربه‌ای

یکی از مزایای اصلی این نوع اکستنشن مژه، صرفه جویی در زمان مورد نیاز برای آرایش چشم ‌ها در طول روز است. این اقدام باعث ظاهری شاداب و جذاب تر برای چشمان شما می‌ شود. در عین حال، وزن سبک و ضخامت کم آن‌ ها، یک مزیت بزرگ دیگر از این فرآیند است.

عوامل مهم در انتخاب اکستنشن مژه گربه‌ای

عوامل مهم در انتخاب اکستنشن مژه عبارتند از:

  • اندازه چشم: بررسی اندازه چشم، آیا درشت، ریز یا متوسط است.
  • فرم پلک: در نظر گرفتن فرم پلک‌ ها، خصوصاً در موارد پلک‌های افتاده.
  • جهت چشم: توجه به جهت چشم، آیا چشم‌ها با فاصله، نزدیک به هم و یا گود هستند.
  • رنگ چشم: رنگ چشم و انتخاب مژه متناسب با آن.
  • کیفیت مژه‌های طبیعی: ارزیابی کیفیت مژه‌ های طبیعی از نظر بلندی، حجم و میزان فر.
  • سلیقه شخصی: تعیین آیا ظاهری طبیعی یا پرحجم و چشمگیر تر دلخواه است.
  • آلرژی یا حساسیت: بررسی آلرژی یا حساسیت به مواد مورد استفاده.
  • میزان تمایل به مراجعات بعدی و ترمیم: تصمیم به میزان تعهد به مراقبت ‌های بعدی و ترمیم مژه‌ ها.
  • در انتخاب فرها، مژه کاران عمدتا به فرهای C و D عادت دارند. این باعث طبیعی بودن ظاهر می ‌شود، اما مهارت مژه کار در استفاده از فرهای مختلف می ‌تواند در اصلاح حالت چشم مشتری تأثیرگذار باشد.

فرایند اجرای کاشت مژه گربه‌ای چگونه است؟

برای انجام این تکنیک، ابتدا باید پوست دور چشم و مژه‌ ها را با محلول پاک کننده بدون روغن تمیز کرد تا هیچ ذرات آرایشی یا آلودگی‌ باقی نماند. سپس با استفاده از پرایمر، مژه ‌ها آماده‌ پذیرش تارهای مصنوعی می ‌شوند. برای جلوگیری از خطر آسیب دیدگی به مژه ‌های پایین توسط چسب مژه، پلک پایین را با پد چشم هیدروژلی محافظتی به آرامی ثابت کنید. سپس با توجه به تمایل مشتری، تارهای مصنوعی را به مژه‌ های طبیعی چسبیده می ‌شود. این کار از گوشه داخلی چشم شروع شده و به طور پیوسته تا به سمت گوشه بیرونی ادامه می ‌یابد، در این راه با طول تارها تنوعی از ۶ تا ۱۴ میلی متر ارائه می ‌شود. پس از نصب تمام تارهای مصنوعی، پد حفاظتی را از مژه‌ ها بردارید و با استفاده از برس مخصوص یا براش، مژه‌ ها را مرتب کنید و آراسته کنید. در نهایت، با توجه به سلیقه و نیاز مشتری، طول و فر مژه‌ های مصنوعی را تنظیم نمایید. به یاد داشته باشید هدف اصلی از انجام این فرآیند زیبایی بخشیدن به چشم‌ هاست، بنابراین برای دستیابی به نتایج بهتر، به کار کارشناسان ماهر اطمینان حاصل کنید.

سخن پایانی

اکستنشن مژه گربه ‌ای یک تکنیک محبوب و مورد توجه است که به‌ طور ویژه برای چشم‌ های با گودی عمیق یا فرورفته، چشم‌ های گرد، با فاصله نزدیک به یکدیگر و مژه‌ های کوتاه و نازک مناسب است. این نوع اکستنشن مژه باعث ظاهر پرتر و درشت ‌تری به چشم های شما می ‌شود و آن‌ها را کشیده ‌تر و شاداب ‌تر نشان می دهد. نوع سبک طراحی و ماندگاری بیشتر این مژه‌ های اضافه شده باعث می شود که  اکستنشن مژه گربه ای به عنوان محبوب ‌ترین ترکیب ‌های اکستنشن مژه شناخته شود و از این رو طرفداران زیادی دارد.

سوالات متداول اکستنشن مژه گربه ای

یکی از خطرات اصلی و عوارضی که پس از انجام این روش ممکن است رخ دهد، حساسیت نسبت به چسب است که می ‌تواند باعث التهاب، قرمزی، خارش، سوزش، پوسته پوسته شدن و درد چشم ‌ها، حتی به صورت عفونت، شود. به همین دلیل، اگر درد در چشمان حاصل از این مفصل وجود دارد، باید فوراً توسط یک پزشک مورد بررسی قرار گیرد. نوع تکنیک استفاده شده برای کاشت مژه هم می‌ تواند تأثیر بسزایی بر عوارض احتمالی داشته باشد، برای مثال، در روش گربه ‌ای که از مژه ‌های مصنوعی بلند استفاده می‌کند، احتمال ریزش مژه بیشتری وجود دارد.

اکستنشن مژه گربه ای یک انتخاب عالی برای افراد با چشمان گرد است و یا کسانی که از گودی چشم رنج می‌برند. علاوه بر این، این مدل برای خانم ‌هایی که مژه‌ های کم حجم و کوتاه دارند نیز توصیه می‌ شود. با این حال، اگر با سلیقه شما جور بیاید، کاشت مژه گربه ای تقریباً برای همه افراد مناسب است.

اکستنشن مژه گربه ای برای افرادی که چشم‌های شان برجسته هستند یا فاصله بین دو چشمشان زیاد است، گزینه مناسبی نخواهد بود، زیرا ممکن است نتیجه نهایی ظاهر خوشایندی نداشته باشد.

معمولاً نصب اکستنشن مژه گربه ای بین 2 تا 3 ساعت زمان می‌ برد، اما مدت زمان دقیق آن به نوع اکستنشن مورد استفاده، تراکم مژه‌ ها و سرعت تکنسین بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید شما خالی است!بازگشت به فروشگاه