تومان
0
لوگو سپیدار بیوتی
آموزش کاشت ناخن با ژل - آموزش کاشت ناخن با پور - آموزش لمینت ناخن - سپیدار

آموزش کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن برای افرادی که به زیبایی ظاهرشان اهمیت می­دهند امری اجتناب ناپذیر است. داشتن دستان زیبا مستلزم داشتن ناخن­ هایی مرتب و زیبا است از این رو بسیاری از افراد به علت داشتن ناخن­های نامرتب و شکننده به سمت کاشتن ناخن روی می­آورند. اگر شما هم به هر دلیلی قصد شرکت در دوره­های آموزشی کاشت ناخن در یکی از معتبرترین مراکز تهران را دارید پیشنهاد می­کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید. سالن زیبایی سپیدار با سالها تجربه آمادگی ارائه کلیه خدمات آموزشی را به شما عزیزان دارد.

چه سر فصل هایی در کلاس آموزش کاشت ناخن سپیدار آموزش داده میشود؟

در کلاس­ های آموزشی کاشت ناخن سالن زیبایی سپیدار شما بصورت کلی از صفر تا صد کاشت ناخن با استفاده از ژل و پودر و لمینت ناخن را فرا می­گیرید. محورهای مهمی که در این دوره­ها تدریس می­شود عبارتند از:

۱.آشنایی با ابزار و متریال مصرفی در هر دو لاین پودر و ژل

۲.آموزش مانیکور اصولی

۳.نحوه صحیح مواد گذاری ( پودر و ژل )

۴.آموزش سوهان کشی انواع شیپ های ناخن

۵.کاشت پودر با فرمر و تیپ

۶.کاور ناخن طبیعی با سیستم پودر

۷.ترمیم ناخن

۸.شناخت انواع آسیب ها و شکستگی ها و راهکارهای ترمیم و زیبا سازی

۹.آموزش نحوه زدن لاک ژل روی  کاشت

۱۰.آموزش ژل پولیش ناخن طبیعی

۱۱.ترمیم و اصلاح فرم ناخن های عقابی

۱۲.آموزش جذب مشتری و مدل و فعالیت درست در فضاهای مجازی

آموزش کاشت ناخن با ژل - آموزش کاشت ناخن با پور - آموزش لمینت ناخن - سپیدار
آموزش کاشت ناخن با ژل - آموزش کاشت ناخن با پور - آموزش لمینت ناخن - سپیدار
آموزش کاشت ناخن با ژل - آموزش کاشت ناخن با پور - آموزش لمینت ناخن - سپیدار

آیا در دوره آموزش کاشت ناخن مدرک معتبر ارائه می شود؟

شما با شرکت در دوره­ های آموزش کاشت ناخن سالن سپیدار آنقدر مسلط خواهید شد که جهت ورود به بازار کار و کسب درآمد نیازی به مدرک ندارید اما در صورت نیاز و درخواست هنرجویان محترم این مرکز پس از پایان دوره­ی آموزشی به شما مدرک معتبر شرکت در دوره را اهدا خواهد کرد.

مراحل دوره آموزش کاشت ناخن سپیدار

دوره ­های آموزش کاشت ناخن در سالن زیبایی سپیدار در کاشت با ژل، پودر و لمینت ناخن در هفت روز مجزا برگزار می­گردند که مدت زمان برگزاری هر جلسه پنج ساعت خواهد بود. زمان برگزاری جلسات به گونه ­ای تنظیم شده که شما در این ساعات کلیه سرفصل ­های مربوط به کاشت ناخن با ژل، پودر و لمینت ناخن را بدون کم و کاست فرا بگیرید.

نحوه برگزاری دوره کاشت ناخن

دوره ­های آموزشی کاشت ناخن مجموعه زیبایی سپیدار (اعم از آموزش کاشت ناخن با پودر، آموزش کاشت ناخن با ژل و آموزش لمینت ناخن) هم بصورت خصوصی و هم نیمه خصوصی برگزار می­گردد. تهیه کلیه وسایل مورد نیاز جهت تمرین در طول دوره آموزشی بر عهده سالن سپیدار می­باشد و شما در طول برگزاری دوره با پیشرفته­ترین ابزار کاشت ناخن در سالن آشنا خواهید شد.

بعد از اتمام دوره آموزش کاشت ناخن چه مهارت هایی کسب می‌کنید؟

پس از پایان دوره­ ای آموزش کاشت ناخن در سالن زیبایی سپیدار شما بصورت حرفه ­ای صفر تا صد کاشت ناخن به روش پودر، ژل و لمینت ناخن را فرا می­­گیرید و به راحتی می­توانید پا به عرصه­ کار و کسب درآمد کنید.

هزینه دوره آموزش کاشت ناخن سپیدار چقدر است؟

سالن زیبایی سپیدار کلیه خدمات زیبایی را در لاین­ های مختلف با کم­ترین هزینه به هنرجویان عزیز ارائه می­دهد. در لاین کاشت ناخن دوره ­ها بصورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می­شوند که هزینه شرکت در دوره­ های آموزشی بین پنج تا هفت میلیون تومان متغیر است شما با شرکت در این دوره بصورت حرفه­ ای با کلیه مراحل کاشت ناخن آشنا خواهید شد. (دوره های سپیدار شامل سرفصل های آموزش کاشت ناخن با ژل، آموزش کاشت ناخن با پودر و آموزش لمینت ناخن نیز می‌باشد.)

سوالات متداول دوره آموزش کاشت ناخن یا آموزش لمینت ناخن

پس از پایان دوره آموزشی کاشت ناخن در سالن زیبایی سپیدار متقاضیان شرکت کننده در دوره می­توانند با پرداخت هزینه کمی مدرک معتبر قابل ترجمه ­ای دریافت کنند.

اگر شما جزو افرادی هستید که بدنبال یک مرکز معتبر برای آموزش کاشت ناخن می­گردید ولی ساکن تهران نیستید بهتر است با سالن زیبایی سپیدار تماس بگیرید چرا که سپیدار این امکان را برای هنرجویان فراهم کرده که در صورتی که ساکن تهران نباشند هم بتوانند در دوره­ها شرکت کنند و از خدمات و مزایای این دوره­ها بهره­مند شوند.

اگر شما قصد شرکت در دوره­های آموزشی کاشت ناخن در سالن زیبایی سپیدار را دارید باید به این نکته توجه کنید که در دوره­های آموزشی کلیه­ی تکنیک­های کاشت از جمله کاشت ناخن با ژل، پودر و حتی لمینت ناخن هم به شما آموزش داده می­شود. نکته­ی حائز اهمیت دیگری که باید به آن توجه کنید این است شما همه­ی این موارد را با هزینه­ای که پرداخت کرده­اید فرا می­گیرید و نیازی به پرداخت هزینه­ی اضافه­ی دیگری نیست.

پس از پایان یافتن دوره­ ی آموزشی کاشت ناخن اگر شما جهت تسلط و آمادگی بیشتر در کار و کسب تجربه ­ی بیشتر در حرفه مورد علاقه­ تان بدنبال مکانی برای کار هستید سالن زیبایی سپیدار این امکان را برای شما فراهم کرده که پس از پایان دوره بعنوان کارآموز زیر نظر اساتید متخصص مشغول بکار شوید.

 

دوره آموزش کاشت ناخن در سالن زیبایی سپیدار در لاین مخصوص کاشت ناخن زیر نظر اساتید خبره با پیشرفته ترین دستگا­ه­ ها در مدت زمان هفت روز برگزار می­گردد که  با توجه به تخصصی و کاربردی بودن نکات آموزشی هر جلسه پنج ساعت طول می­کشد.

بسیاری از شرکت کنندگان در دوره­های آموزشی دغدغه این را دارند که در طول آموزش کلیه حواسشان به مطالب گفته شده توسط استاد باشد و فرصت چندانی برای نوشتن مطالب ندارند. سالن زیبایی سپیدار در لاین کاشت ناخن جزوه­ای جامع و کامل از مباحث مهم و کاربردی کاشت ناخن آماده کرده­اند که به کلیه شرکت کنندگان در دوره­ها یک جزوه تحویل داده می­شود تا در صورت برخورد با هرمشکلی پس از پایان کلاس­ها بتوانند به جزوه رجوع کنند.

پس از پایان دوره آموزش (آموزش کاشت ناخن با پودر، آموزش کاشت ناخن با ژل یا آموزش لمینت ناخن) قطعا شما در برخی از موارد به مشکل برخواهید خورد که برای رفع مشکلات پیش­ رو و آموزش مسئله ­ای که در آن با مشکل مواجه شده اید می­توانید بصورت آنلاین با اساتید خود در سالن زیبایی سپیدار صحبت کنید جهت برقرای تماس با مشاورین و ارتباط با اساتید می­توانید با شماره­ تلفن­ های  ۰۲۱۲۶۷۰۲۷۰۰ و۰۹۰۰۲۶۷۰۲۷۰ تماس برقرار نمایید و کلیه سوالات و مشکل خود را با آن­ها در میان بگذارید.

سوالی که برای بسیاری از متقاضیان دوره ­های آموزشی کاشت ناخن وجود دارد این است که آیا پس از گذراندن دوره کاشت ناخن می­توانند کسب درآمد کنند؟ باید گفت که کلیه شرکت کنندگان در دوره ­های آموزشی کاشت ناخن در سالن زیبایی سپیدار با توجه به آموزش جامع و کاملی که در طول برگزاری دوره می­بینند به طور کلی با انواع روش­های کاشت ناخن و ابزار کار مورد استفاده بصورت حرفه ­ای آشنا می­شوند. همچنین سالن سپیدار این امکان را برای علاقه ­مندان به این حرفه فراهم کرده تا بعنوان کارآموز در سالن مشغول به کار شوند و با آمادگی کامل وارد بازار کار شوند. با توجه به کثرت علاقمندان به خدمات زیبایی در جامعه­ ی هدف شما باید به این نکته توجه کنید که با وجود تسلط کامل در خدمات زیبایی مانند کاشت ناخن می­توانید به راحتی کسب درآمد کنید.

آشنایی با انواع پودر برای آموزش کاشت ناخن با پودر

در آموزش کاشت ناخن با پودر باید بدانید که بطور کلی پودرهای کاشت ناخن به دو گروه پوشاننده و غیر پوشاننده تقسیم می­شوند. از انواع پودرهای غیر پوشاننده میتوان به پودر کلییر و از انواع پودر پوشاننده، پودر هلویی را می­توان نام برد.

آموزش کاشت ناخن با پودر به صورت مرحله به مرحله

کلیه مراحل  آموزش کاشت ناخن با پودر شامل موارد زیر است:

*مانیکور و زیر سازی ناخن­ ها

*انتخاب تیپ مخصوص هر ناخن

*انداختن خش بر روی صدف ناخن

*زدن ضد قارچ

*چسباندن تیپ­ها بر روی ناخن­ ها

*کوتاه کردن تیپ ­ها و فرم دهی به دلخواه خودتان

*پرایمر و گذاشتن مواد

*سوهان کشی برای صاف کردن سطح ناخن و دورگیری

*  بافر و پلیش کشی

انواع روش های کاشت ناخن با پودر

آموزش کاشت ناخن با پودر شامل انواع مختلفی می‌شود از جمله:

 کاشت با تیپ

 کاشت با فرمر

 کاشت با قالب

کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل چگونه ترمیم میشود؟

در مراحل آموزش کاشت ناخن با پودر و یا آموزش کاشت ناخن با ژل باید بدانید که برای ترمیم ناخن­ هایی که به روش پودر یا ژل کاشته شده­ اند نیازی نیست که همه مواد را از سطح ناخن پاک کنید و دوباره مواد گذاری کنید. کلیه مراحل ترمیم کاشت ناخن به این دو روش یکسان است و شما هر چند هفته فقط بسته به میزانی که ناخن­ هایتان رشد کرده است جهت ترمیم به سالن مراجعه می­کنید.

کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل چگونه ریمو میشود؟

در آموزش کاشت ناخن با ژل و یا آموزش کاشت ناخن با پودر باید بدانید که برای ریمو کردن ناخن­ های کاشته شده با پودر و ژل ابتدا ناخن­ های مصنوعی را کوتاه کنید سپس سطح ناخن­ ها را بوسیله سوهان خراش دهید تا آستون به لایه ­های زیرین هم نفوذ کند. سپس ناخن ­ها را بوسیله یک پد به آستون آغشته کنید و انگشت­ها را به مدت بیست دقیقه با فویل ببندید. بعد از گذشتن مدت زمان گفته شده فویل را باز کنید و به آرامی مواد را از سطح ناخن­ هایتان جدا کنید سپس به وسیله بافر سطح ناخن را صاف و یکدست کنید.

آموزش کاشت ناخن با ژل - آموزش کاشت ناخن با پور - آموزش لمینت ناخن - سپیدار
آموزش کاشت ناخن با ژل - آموزش کاشت ناخن با پور - آموزش لمینت ناخن - سپیدار

آشنایی با انواع ژل برای آموزش کاشت ناخن با ژل

قدم اول از آموزش کاشت ناخن با ژل آشنایی با انواع ژل هاست.:

هارد ژل: هارد ژل ها  بسیار غلیظ هستند و برای افرادی که ناخن بلند دوست دارند مناسب است.

سافت ژل: سافت ژل ها که رقیق­تر از هارد ژل­ها هستند.

لاک ژل: لاک ژل­ها که شبیه لاک هستند ولی دوام و ماندگاری بالاتری از لاک دارند.

ژل­ های طراحی

آموزش مرحله به مرحله کاشت ناخن با ژل

ترتیب مراحل آموزش کاشت ناخن با ژل به شرح زیر است:

  1. زیر سازی و مانیکور
  2.  ضدقارچ و نصب فرمر
  3. صدف سازی برای ناخن بوسیله ژل
  4. گذاشتن مواد ژل بر روی ناخن
  5. سوهان کشی اولیه
  6. دور گیری و سوهان کشی نهایی

آشنایی با انواع روش های کاشت ناخن با ژل

انواع کاشت ناخن با ژل می­توان هارد ژل ­ها، سافت ژل ­ها، لاک ژل­ ها و ژل ­ها ی طراحی را نام برد که هر مورد را باید مرحله به مرحله بر روی ناخن­ ها کار کرد. مرحله ­ی اول آموزش کاشت ناخن با ژل آماده سازی ناخن­ ها است. پس از زیر سازی ناخن ­ها اکستنشن­ های ژل ه­ای را بر سطح ناخن ­ها بگذارید و ناخن ­ها را فرم دهید و در آخر لاک بزنید.

آموزش مرحله به مرحله لمینت ناخن

آموزش لمینت ناخن به صورت قدم به قدم به شرح زیر است:

ابتدا دست­ها را بشویید و بوسیله سوهان برقی سطح ناخن­ ها را به آرامی سوهان بکشید سطح ناخن را پاک کنید و ضد قارچ بزنید. ژل بیس را با فشار بر سطح ناخن بزنید لمینت را مانند لاک سه بار به ناخن ­ها بزنید و هر بار بگذارید در دستگاه­ خشک شود در مرحله آخر لاک ژل را به ناخن ­های خود در هر رنگ و طراحی که می­خواهید بزنید.

آموزش لمینت ناخن با مونو ژل

اولین مرحله از آموزش لمینت ناخن شناخت انواع مواد است. یکی از مواد مورد استفاده برای لمینت ناخن مونو ژل­ ها هستند. مونوژل ­ها مواد ژلی با غلظت بسیار بالا هستند و مقاومت بسیار بالایی دارند. درقدم اول از آموزش لمینت ناخن ابتدا بوسیله نیپر پوست اضافه و کوتیکول اطراف ناخن را جدا کنید و یک لایه ضد قارچ بر روی ناخن بزنید و یک لایه نازک بیس کت روی ناخن بمالید و بگذارید تا خشک شود سپس یک لایه نازک از مواد مونوژل را روی ناخن بزنید و در دستگاه خشک کنید لایه ­ی بعدی را ضخیم­ تر بزنید و دوباره در دستگاه خشک کنید لایه سوم را نیز به همین شکل انجام دهید و در آخر سطح ناخن اگر ناهموار است را سوهان بکشید و یک لایه تاپ شاین روی ناخن بکشید.

آموزش کاشت ناخن با ژل - آموزش کاشت ناخن با پور - آموزش لمینت ناخن - سپیدار
آموزش کاشت ناخن با ژل - آموزش کاشت ناخن با پور - آموزش لمینت ناخن - سپیدار

آموزش لمینت ناخن با رابر بیس

برای آموزش لمینت ناخن لازم است بدانید که رابر بیس ماده­ ی ژله ­ای است که نسبتا غلیظ است و خاصیت ارتجاعی و پلاستیکی دارد و باعث جلوگیری از شکستگی ناخن می­شود. رابر بیس شبیه لاک ژل است و تنها تفاوتش با لاک ژل غلظت و انعطاف پذیری آن است. بعد از لمینت ناخن با رابر بیس ناخن ­ها مقاوم ­تر می­شوند. در قدم اول از آموزش لمینت ناخن ابتدا ناخن ­ها را زیر سازی کنید سپس از ضد قارج و پرایمر استفاده کنید و سپس رابر بیس را برای استحکام ناخن ­ها استفاده کنید و در مرحله آخر لاک و هر طرحی که دلخواهتان است را روی ناخن­ هایتان کار کنید.

آیا تفاوت لمینت با لاک ژل را در دوره آموزش لمینت ناخن یاد می‌گیریم؟

شما با شرکت در دوره­ آموزش لمینت ناخن کلیه مراحل لمینت ناخن و تفاوت لمینت با لاک ژل را آموزش می‌بینید و می­توانید نحوه­ی استفاده از ابزار کار و استفاده از مواد مورد نیاز را به طور دقیق فرا بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید شما خالی است!بازگشت به فروشگاه