تومان
0
لوگو سپیدار بیوتی
آموزش رنگ مو - آموزش آمبره مو - آموزش بالیاژ مو - سالن زیبایی سپیدار

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو

آموزش رنگ مو مانند آمبره مو یا بالیاژ مو یکی از پرکاربردترین و پرمخاطب ­ترین حرفه­ های آموزشی می ­باشند چرا که مو مهم ­ترین بخش زیبایی چهره شما هستند. حس زیبا بودن و متفاوت بودن دغدغه­ ی بسیاری از بانوان است. شما گاهی به علت سفید شدن مو یا علاقه به ایجاد تنوع در ظاهر و استایل تمایل به رنگ کردن موهایتان دارید اما دوست دارید این کار را در منزل و مطابق سلیقه شخصی خود انجام دهید.  اگر به دنبال یک سالن زیبایی معتبر در خصوص آموزش حرفه ای تکنیک های رنگ مو می­گردید توصیه می­کنیم کلاس های آموزشی سپیدار را که شامل تکنیک های مختلفی از جمله آموزش آمبره مو، آموزش بالیاژ مو ، رنگ شناسی، کاتالوگ خوانی، هایلایت، دکره کامل و… می شود را از دست نداده و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات کلاس ها تا پایان مقاله همراه ما باشید.

آموزش رنگ مو - آموزش آمبره مو - آموزش بالیاژ مو - سالن زیبایی سپیدار
آموزش رنگ مو - آموزش آمبره مو - آموزش بالیاژ مو - سالن زیبایی سپیدار

چه سر فصل هایی در کلاس آموزش رنگ مو سپیدار آموزش داده میشود؟

در کلاس ­های آموزش رنگ مو سالن زیبایی سپیدار شما بصورت حرفه ­ای با سرفصل­ های مربوط به کاتالوگ خوانی، شناخت اصولی رنگ و ترکیب رنگ­ها، گلوسینگ، تونر سازی و رفع رفله مزاحم، ساخت کالیته، هایلایت، دکلره کامل، مش کلاهی،آموزش آمبره مو، سامبره، آموزش بالیاژ مو، بالیاژ برزیلی، بالیاژ کانتورینگ، بیبی لایت، چانک لایت، مانی پیسزز، فیس فرم آشنا خواهید شد.

آیا در دوره آموزش رنگ مو مدرک معتبر ارائه می شود؟

پس از پایان دوره‌ی آموزش رنگ مو ( آموزش آمبره مو یا آموزش بالیاژ مو ) به کلیه شرکت کنندگان در دوره آموزشی سرتیفیکیت مجموعه توسط استاد دوره داده میشود.

مراحل دوره آموزش رنگ مو سپیدار

سالن زیبایی سپیدار با کادر مجرب و اساتید خبره در لاین آموزش رنگ مو، بالیاژ و آمبره مو تدابیری اندیشیده ­اند که شما با شرکت در دوره­ ی آموزشی سالن بصورت حرفه ­ای از صفر تا صد انواع تکنیک ها مانند آموزش آمبره مو یا آموزش بالیاژ مو، از مبتدی تا پیشرفته با مراحل رنگ مو آشنا شوید و پس از پایان دوره با تکرار و تمرین  وارد بازار کار شده و برای خود کسب درآمد کنید.

نحوه برگزاری دوره رنگ مو (تعداد شرکت کنندگان، وسایل مورد نیاز)

دوره ­ی آموزش رنگ مو (از جمله دوره آموزش بالیاژ مو وآموزش آمبره مو) در سالن زیبایی سپیدار به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می­شود که کلاس­ های خصوصی تک نفره ، کلاس‌­های نیمه خصوصی چهار نفره و کلاس­‌های گروهی هشت نفر شرکت کننده دارند. آموزش‌­ها در هر کلاس بصورت ترکیبی از آموزش عملی و تئوری خواهد بود. با توجه به کیفیت بالای آموزش هر دوره هشت جلسه طول می­کشد که هر جلسه بین شش تا هفت ساعت زمان آموزش نیاز دارد. در طول برگزاری کلاس ابزار و متریال در اختیار هنرجویان عزیز قرار داده می­‌شود اما برای تمرین و تکرار بیشتر اساتید هر دوره سعی می­کنند برند و ابزاری به شما معرفی کنند که برای پیشرفت در دوره آن­ها را تهیه کنید. در طول برگزاری کلاس­‌های عملی(از جمله دوره آموزش بالیاژ مو آموزش آمبره مو) آماده سازی مدل برعهده سالن و اساتید شما می‌­باشد.

بعد از اتمام دوره آموزش رنگ مو چه مهارت هایی کسب می‌کنید؟

شما با شرکت در دوره آموزش رنگ مو سالن زیبایی سپیدار به کلیه تکنیک‌­های روز دنیا اعم از:

آموزش آمبره مو، تمام دکلره، ترمیم لایت، لایت، فیس فرم، مانی پیسس، دکاپاژ، سامبره، آموزش بالیاژ مو، لولایت، کانتورینگ، ریمو حنا و رنگ مشکی، مردانساژ (شامپو شیمیایی)، رنگ شناسی، کاتالوگ خوانی، گلوسینگ گرم و سرد، آموزش دایره رنگ ها (کالرینگ و خنثی کردن رنگ ها)، کالرملتینگ، دكاپاژ، ريمو موهاي شرابي و مشكي بصورت حرفه­ ای آشنا خواهید شد.

بازار کار رنگ مو چگونه است؟

توجه به زیبایی چهره و حس تنوع طلبی در عصر جدید نکته­ای است که بسیاری از افراد را به سمت انجام خدمات زیبایی سوق می­دهد شما می­توانید با شرکت در دوره­ های آموزشی رنگ مو، آمبره و بالیاژ مو سالن زیبایی سپیدار پس از پایان دوره و دریافت مدرک براحتی جذب بازار کار شوید و در این زمینه کسب درآمد کنید.

هزینه دوره‌ی آموزش رنگ مو سپیدار چقدر است؟

قیمت دوره آموزش رنگ مو سپیدار که از پر طرفدارترین سر فصل های آن می توان به آموزش آمبره مو و آموزش بالیاژ مو اشاره کرد بین بیست تا بیست و پنج میلیون می‌باشد. این مبلغ سرمایه گذاری بزرگی در مسیر کسب درآمد و ورود به بازار کار برای شماست چرا که شما با گذراندن یک دوره جامع و کامل به تمامی تکنیک های مورد نیاز بازار کار آشنا شده و با پشتکار شخصی و تمرین و مداومت می‌توانید کسب و کار شخصی خود را شروع کنید حتی در منزل! لازم به ذکر است که اگر شما تمایل به کسب تجربه بیشتر پیش از ورود به بازار کار را دارید سالن زیبایی سپیدار امکان گذراندن دوره کارآموزی در لاین رنگ را برای هنرجویان خود فراهم آورده تا کسب تجربه پیش از ورود به بازار کار، زیر نظر اساتید حرفه ای مجموعه اتفاق بیوفتد.

آموزش رنگ مو - آموزش آمبره مو - آموزش بالیاژ مو - سالن زیبایی سپیدار
آموزش رنگ مو - آموزش آمبره مو - آموزش بالیاژ مو - سالن زیبایی سپیدار

سوالات متداول دوره آموزش رنگ مو

پس از پایان دوره آموزش رنگ مو که تکنیک های پرطرفدار آموزش آمبره مو و آموزش بالیاژ مو را هم شامل می‍شود، به کلیه هنرجویان عزیز از طرف استاد مربوطه سرتيفيكيت مجموعه داده می­شود که روند ورود به بازار کار را تسهیل می‌بخشد.

مدیریت سالن زیبایی سپیدار در لاین آموزش رنگ مو تدابیری اندیشیده‌­اند که عزیزانی که ساکن تهران نیستند ولی علاقه دارند در دوره‌­های پرطرفدار رنگ از جمله آموزش بالیاژ مو و آموزش آمبره مو شرکت کنند و از خدمات سالن بهره­‌مند شوند با هماهنگی قبلی و واریز مبلغی به عنوان بیعانه در کلاس­‌های خصوصی ثبت نام کنند و پس از ثبت نام زمان شروع کلاس­ها با آن­ها هماهنگ خواهد شد.

 

شما با شرکت در دوره­‌های آموزش رنگ مو سالن زیبایی سپیدار با کلیه‌­ی تکنیک‌های رنگ مو اعم از مش با کلاه و مش با فویل هم بصورت حرفه‌­ای آشنا خواهید شد.

بعد از پایان کلاس‌­های آموزش رنگ مو، بالیاژ و آمبره مو در سالن زیبایی سپیدار شما می­توانید جهت کسب مهارت بیشتر به عنوان دستیار به مدت شش ماه در سالن زیر نظر اساتید مربوطه مشغول به کار شوید و از تجربیات آن­ها جهت تسلط بیشتر بر مباحث دوره استفاده کنید.

 

دوره‌­ی آموزش رنگ مو در سالن زیبایی سپیدار در هشت جلسه برگزار می­گردد که در طول دوره شما هم آموزش عملی خواهید داشت هم آموزش تئوری. با توجه به اهمیت و فراوانی مباحث آموزشی هر جلسه شش الی هفت ساعت طول خواهید کشید. هزینه‌­ای که شما جهت این هشت جلسه پرداخت می­کنید بین بیست الی بیست و پنج میلیون تومان متغیر است.

دوره‌­های آموزش رنگ مو، آمبره و بالیاژ مو سالن زیبایی سپیدار بصورت تئوری و عملی در سطح پیشرفته برگزار می­شود شما در طول دوره فرصت چندانی برای یادداشت نکات کلیدی و مهم را ندارید پس اساتید لاین آموزش رنگ مو جزوه­ای از کلیدی­‌ترین نکات رنگ مو از جمله آموزش بالیاژ مو و آموزش آمبره مو برای هنرجویان  عزیز جمع آوری کرده‌­اند و به هر شرکت کننده در طول دوره یک جزوه تحویل داده می­‌شود. شما با استفاده از این جزوه‌­ها می­توانید بعد از اتمام دوره در صورت بروز مشکل آن را به راحتیبا مراجعه به جزوه رفع کنید.

سوالی که برای کلیه شرکت کنندگان دوره­‌های آموزشی مطرح می­‌شود این است که چنانچه پس از اتمام دوره به مشکلی برخورد کنند برای رفع مشکل پیش‌­آمده باید دوباره هزینه پرداخت کنند یا خیر؟ در جواب این دسته از علاقه‌مندان به خدمات زیبایی باید گفت سالن زیبایی سپیدار این امکان را برای شما فراهم کرده که پس از پایان دوره‌­ی آموزشی رنگ مو به مدت سه ماه می‌توانید از خدمات پشتیبانی آنلاین دوره و ارتباط با اساتید دوره‌های آموزشی اشکالات خود را رفع نمایید.

اگر شما قرار است در دوره‌­ی آموزش رنگ مو سالن زیبایی سپیدار شرکت کنید باید بدانید که با توجه به کیفیت کلاس­‌های آموزشی این سالن زیر نظر اساتید خبره به حدی مسلط خواهید شد که به راحتی بتوانید کسب درآمد کنید.

 

آموزش انواع تکنیک های رنگ مو با کیفیتی ایده‌آل در سالن زیبایی سپیدار

دوره آموزشی انواع تکنیک های رنگ مانند آموزش آمبره مو و آموزش بالیاژ مو  با قیمتی اقتصادی و کیفیتی ایده آل در سالن زیبایی سپیدار زیر نظر اساتید خبره برگزار می­‌شود. شما با شرکت در این دوره­‌ها می­توانید بصورت حرفه‌­ای با انواع روش‌های رنگ کردن مو آشنا شوید. چنانچه مایلید جهت شرکت در دوره‌­های آموزش رنگ مو سالن زیبایی سپیدار اطلاعات بیشتری کسب کنید میتوانید با شماره های  02126702700 یا 02126702800 تماس حاصل فرمایید و  با کارشناسان سالن زیبایی سپیدار در زمینه دوره های آموزشی و لاین های مختلف زیبایی مجموعه مشورت کنید.

چرا باید به دنبال دوره آموزش رنگ مو باشیم؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به زیبایی و جذابیت چهره­ خود اهمیت می­دهید باید بدانید که رنگ موها تاثیر بسزایی در گیرایی چهره شما دارد. برای صرف هزینه کم­تر و صرفه‌­جویی در وقت شما می­توانید با شرکت در دوره­‌های آموزش رنگ مو، آمبره و بالیاژ مو در یک سالن زیبایی معتبر با فوت و فن‌­های این رشته آشنا شوید که هم بتوانید از این طریق درآمدی کسب کنید هم خودتان در خانه و صرف کم­ترین هزینه با بهترین مواد موهایتان را به دلخواه خود رنگ کنید.

قبل و بعد رنگ مو به روش آمبره

آموزش آمبره مو - سپیدار بیوتی
آموزش آمبره مو - سپیدار بیوتی

آموزش رنگ مو ترکیبی

در رنگ کردن موها به روش ترکیبی مهم­ترین نکته­ ای که باید به آن توجه کنید شناخت صحیح رنگ­ها است. برای نمونه رنگ ­های زرد، قرمز و آبی جزء رنگ­های اصلی هستند و کلیه رنگ ­های فرعی از ترکیب این سه رنگ به دست می آیند. میزان استفاده از رنگ در ساختن رنگ مورد نظر شما تاثیرگذار است. پس از شناخت رنگ­ های اصلی و فرعی باید بتوانید رنگ ­های سرد و گرم را تشخیص دهید رنگ­ هایی مانند نارنجی، قرمز و طلایی رنگ ­های گرم و رنگ ­هایی که تن بنفش، سبز و آبی دارند بعنوان رنگ ­های سرد شناخته شده ­اند. شما نباید رنگ­های سرد و گرم را باهم ترکیب کنید چرا که نتیجه­ ی دلخواهتان را بدست نمی ­آورید. قدم بعدی در رنگ کردن موها به روش ترکیبی خواندن کاتالوگ­ها است. رنگ­ها در کاتالوگ­ها از یک تا ده درجه­ بندی شده ­اند به این صورت که هرچه به عدد یک نزدیک­تر باشد رنگ­ها تیره­ تر و هرچه به عدد ده نزدیک­تر باشد رنگ­ها روشن­تر می­شوند. رنگ­های طبیعی که در گروه N قرار دارند قابلیت این را دارند که با تمامی رنگ­ ها ترکیب شوند. در رنگ­ های دسته N رنگ­ها از شماره یک تا چهار دارای رنگدانه ­هایی آبی با تن سرد هستند. از شماره­ ی پنج تا هفت رنگدانه­ هایی قرمز با تن گرم و از شماره ­ی هشت تا ده رنگدانه ­هایی زرد با تن گرم هستند. هر عددی که روی کاتالوگ است نشان­ده نده تن رنگ یا همان سایه اصلی و فرعی رنگ­ها هستند. وقتی کاتالوگ را می­خوانید سعی کنید بعد از شماره رنگ­ها حتما به حروف آن­ها هم دقت کنید. مثلا حرف N بیانگر طبیعی و حرف C علامت اختصاری رنگ دودی و حرف G علامت رنگ طلایی است. شما می­توانید از رنگ زیتونی برای از بین بردن قرمزی موها استفاده کنید و از رنگ طلایی بخاطر قرار گرفتن در گروه رنگ­های گرم در ترکیب بسیاری از رنگ­ها استفاده کنید چرا که موها را درخشان­تر می­کند. مرحله بعدی آشنایی با اکسیدان­ ها است. اکسیدان­ ها موادی هستند که باعث می­شوند پروسه­ ی رنگ گرفتن موهایتان سرعت بیشتری پیدا کند. اکسیدان­ های 3./.  ضعیف هستند و برای رنگ­های تیره و رنگساژها استفاده می­شود. اکسیدان ­های 6./. که در بیشتر ترکیبات رنگ موها، حتی ابروها استفاده می­شود. اکسیدان9./. در روشن شدن موها بسیار تاثیر دارد و در ترکیبات رنگ­ هایی با تن بلوند استفاده می­شود. اکسیدان 12./. جز قوی­ترین اکسیدان­ها است که بیشتر برای دکلره مو استفاده می­شود. نکته­ ی دیگری که باید به آن توجه کنید این است که اگر دلتان می­خواهد روی رنگی که به موهایتان می­زنید سایه­ ای ایجاد کنید می­توانید در ترکیب رنگ­ها از واریاسیون استفاده کنید. همچنین واریاسیون برای از بین رفتن قرمزی و زردی موها هم استفاده می­شود. واریاسیون­ ها انواع مختلفی دارند. واریاسیون آبی که در ترکیب رنگ­های گروهN استفاده می­شود و خاصیت ضد نارنجی دارد. واریاسیون سبز که باعث از بین رفتن قرمزی موها می­شود و در ترکیب رنگ­ه ای گروه A، M و C استفاده می­شود. واریاسیون نقره­ای و دودی که دارای خاصیت ضد زردی رنگ­ها هستند و باعث براق شدن موها می­شوند. واریاسیون قرمز که با رنگ ­هایی که در گروه M قرار دارند ترکیب می­شود. واریاسیون بنفش که قرمزی تن موهای شما را بیشتر می­کند و واریاسیون طلایی که در ترکیب بیشتر رنگ مورد استفاده قرار می­گیرد و پس از شناخت انواع رنگ­ها، آشنایی با کاتالوگ­ها و اکسیدان­ها و شناخت انواع واریاسیون­ها نکات قابل توجه دیگری که باید رعایت کنید این است که هرگز بیشتر از دو یا چند رنگ مو را با هم ترکیب نکنید و دقت کنید که رنگ موهای انتخابی شما از یک برند باشد و از هر کدام از رنگ ­ها به اندازه مساوی استفاده کنید. شما با شرکت در کلاس­های آموزش رنگ مو، آمبره مو و بالیاژ مو سپیدار با کلیه­ ی این موارد بصورت حرفه ­ای از صفر تا صد آشنا خواهید شد.

آموزش بالیاژ مو - سپیدار بیوتی
آموزش بالیاژ مو - سپیدار بیوتی

قبل از انجام انواع مدل های رنگ مو مانند آمبره و بالیاژ چه نکاتی را باید بدانیم؟

قبل از انجام دادن آمبره مو و بالیاژ مو بهتر است بدانید که رنگ کردن موها به این روش­ ها به چه معناست. در آمبره موها ریشه ­ها تیره و هرچه به نوک موها نزدیکتر می­ شوید موها روشن تر می­ شوند یا بطور کلی موهای شما دو رنگ می­ شود. اما منظور از بالیاژ مو این است که هرچه به قسمت انتهای ساقه مو می­رویم رنگ موها روشن­ تر می­ شود که این روشنی فقط در قسمت ­های سطحی مو است و قسمت ­های زیری تیره باقی می­ماند. قبل از انجام دادن انواع مدل­های رنگ مو سعی کنید موهایتان را خیس نکنید و رنگ­های مد نظرتان را از یک برند برای ترکیب کردن استفاده کنید تا بتوانید نتیجه ­ی بهتری بگیرید. در طول رنگ کردن موهایتان سعی کنید رنگ بیش از زمان مورد نیاز روی موهایتان نماند.

قبل از انجام انواع مدل های رنگ مو مانند آمبره و بالیاژ چه نکاتی را باید بدانیم؟

 اگر شما در دوره­ های آموزش رنگ مو بصورت تخصصی شرکت کنید به راحتی می­توانید با مواد در دسترس و صرف کم­ترین هزینه موهایتان را آمبره یا بالیاژ کنید و نیازی به رفتن به سالن­ های زیبایی ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید شما خالی است!بازگشت به فروشگاه