تومان
0
لوگو سپیدار بیوتی
آموزش میکاپ عروس- سالن زیبایی سپیدار

آموزش میکاپ عروس

فهرست مطالب

آموزش میکاپ عروس این روزها به یکی از پر طرفدارترین دوره ‎ها تبدیل شده است و خانم‎ها در هر سن و سالی به دنبال ثبت نام در این دوره‌ها هستند. شاید بپرسید چرا؟ برای پاسخ به این سوال تنها در یک جمله می‌توان گفت که میکاپ آرتیست بودن بی‌نظیر است و صنعت آرایش روز به روز در حال پیشرفت، آپدیت و گسترش است. در این مقاله از وبلاگ سپیدار بیوتی قصد داریم به بررسی  شرایط این دوره‌ی ارزشمند و پرطرفدار یعنی آموزش میکاپ صورت بپردازیم. اگر شما نیز در این باره کنجکاو هستید، در ادامه‎ی این مقاله با ما همراه باشید.

آموزش میکاپ - آموزش میکاپ صورت - آموزش میکاپ عروس

چرا باید به دنبال آموزش میکاپ صورت باشیم؟

اگر شما هم از افرادی هستید که به دنبال جذابیت و زیبایی چهره متناسب با نوع پوستتان هستید و به دنبال این می‌گردید که از لوازم آرایش با برند معتبر در آرایش صورتتان استفاده کنید و دوست دارید همه جزئیات میکاپتان مطابق سلیقه شما باشد، بهتر است با شرکت در یک دوره آموزشی میکاپ صورت در سالن زیبایی سپیدار بصورت حرفه ­ای با فوت و فن میکاپ صورت آشنا شوید. در سالن زیبایی سپیدار سرکار خانم سپیده آزمون با هشت سال سابقه کار در لاین میکاپ بصورت تخصصی تمامی متد میکاپ عروس و میکاپ صورت را به شما آموزش خواهند داد. خانم آزمون دوره­ های تخصصی میکاپ را زیر نظر اساتیدی همچون هلدر ماروچی، ماریو سامر خوازمی طی نموده ­اند و تاکنون بیش از صد نفر هنرجو در لاین میکاپ را بصورت حرفه­ ای آموزش داده ­اند. خانم سپیده آزمون با میکاپ بیش از هزار عروس در سالن زیبایی سپیدار رکوردار این حرفه در تهران می­باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره­ های آموزش میکاپ صورت در سالن زیبایی سپیدار بهتر است با شماره ­های تماس ۰۲۱۲۶۷۰۲۷۰۰ و ۰۹۰۰۲۶۷۰۲۷۰ تماس باشید و هرگونه سوال خود در زمینه دوره ­های آموزش میکاپ را بپرسید.

چه سر فصل هایی در کلاس آموزش میکاپ صورت سپیدار آموزش داده میشود؟

در کلاس­ های اموزش میکاپ صورت سپیدار سرفصل­ های زیر به هنرجویان عزیز آموزش داده می­شود:

آموزش انواع سایه (گوشه تیره، دال، ژورنالی، خطی، اسموکی، بادیگاردی) هر کدام از این سبک ها به صورت لایت، مدیوم و تیره، آموزش انواع کانتورینگ چرب و خشک انواع فرم صورت (مانند:صورت گرد، بیضی، مثلثی، مستطیلی، مثلث معکوس)، آموزش انواع هاشور ابرو، آموزش مژه گذاری به صورت هیدن و تار ب تار  و کشیده و درشت کردن فرم چشم با روش های مژه گذاری، آشنایی و شناخت انواع پرایمر های مخصوص هر پوست، شناخت انواع کرم پودرها، شناخت انواع پالت های سایه بدون ریزش با ماندگاری بالا، شناخت انواع متریال کانتور(کانتور چرب و خشک)، انواع هایلایتر ها با کیفیت و شاین عالی، رژ لب های با کیفیت و ماندگاری بالا، و….

آیا در دوره آموزش میکاپ  سپیدار مدرک معتبر ارائه می شود؟

سوال بسیاری از متقاضیان شرکت در دوره آموزشی میکاپ صورت در سالن زیبایی سپیدار این است که پس از شرکت در دوره آموزشی به آن­ها مدرک معتبر داده می­شود یا خیر؟ در پاسخ به افراد علاقه­ مند به شرکت در دوره میکاپ صورت سالن زیبایی سپیدار باید گفت که چنانچه متقاضی شرکت در دوره هستید پس از گذراندن دوره از طرف سالن به شما مدرک معتبر داده می­شود که با این مدرک به راحتی می­توانید جذب بازار کار شوید.

میکاپ عروس جدید - سپیدار بیوتی
میکاپ عروس جدید - سپیدار بیوتی
میکاپ عروس جدید - سپیدار بیوتی

نحوه برگزاری دوره آموزش میکاپ(تعداد شرکت کنندگان، وسایل مورد نیاز)

کلاس­های آموزش میکاپ صورت سالن زیبایی سپیدار بصورت خصوصی ونیمه خصوصی برگزار می­شوند که با توجه به انتخاب دوره تعداد جلسات شما مشخص می ­شود ولی برای هر دو دوره خصوصی و نیمه خصوصی شما یک جلسه آموزش تئوری خواهید داشت. تعداد نفرات شرکت کننده در کلاس خصوصی یک نفر و دوره ­های نیمه خصوصی پنج نفر هستند. در آموزش­ های گروهی حداکثر سی نفر می­توانند در کلاس ها شرکت کنند. کلیه وسایل مورد نیاز متقاضیان در طول برگزاری دوره توسط سالن تهیه می ­شود و شرکت کنندگان نیازی به تهیه وسیله اضافی همراه خود ندارند.

 

همه چیز درباره دوره آموزش میکاپ عروس یا آموزش میکاپ صورت

پس از پایان دوره آموزش میکاپ عروس در سالن زیبایی سپیدار شما از طرف سالن مدرک معتبر پایان دوره آموزشی دریافت می­کنید که بوسیله این مدرک راحت­ تر می­توانید وارد بازار کسب و کار شوید.

بله، سالن زیبایی سپیدار در لاین اموزش میکاپ عروس این امکان را برای کلیه علاقه ­مندان به این حرفه فراهم کرده که اگر ساکن تهران هم نباشند بتوانند در دوره شرکت کنند و از آموزش­ ها بهره ­­مند شوند.

هنرجویانی که در دوره ­های اموزش میکاپ عروس در پاسداران سپیدار شرکت می­کنند با صفر تا صد انواع میکاپ صورت، نحوه استفاده از ابزار مختلف میکاپ صورت، برندهای معتبر مواد آرایشی ویژه آرایش صورت، شناسایی انواع چهره ­ها و آرایش مناسب هر مدل بصورت حرفه ­ای آشنا می­شوند. نکته مهمی که می­توان به آن اشاره نمود این است که پس از پایان دوره آموزشی میکاپ صورت به مدت شش ماه از طرف سالن امکان پشتیبانی دوره برای شما وجود دارد.

اگر شما قصد شرکت در دوره اموزش میکاپ صورت در سالن زیبایی سپیدار را دارید باید بدانید که می­توانید پس از پایان دوره برای آمادگی لازم برای ورود به بازار کار و کسب مهارت کافی به عنوان کارآموز در این سالن مشغول به کار شوید.

 

 دوره­ های آموزش ارایش صورت سالن زیبایی سپیدار بصورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می­شوند که بسته به نوع دوره تعداد جلسات برگزار شده متعدد است ولی در هر دو دوره شما یک جلسه آموزش تئوری خواهید داشت.

بله، اساتید دوره آموزشی میکاپ صورت در سالن زیبایی سپیدار برای استفاده هرچه بیشتر هنرجویان از کلاس و صرفه جویی در وقت آن­ها و بالابردن کیفیت آموزش جزوه ­ی جامع و کاملی از مباحث و نکات مهم در طول دوره آماده کرده ­اند که به کلیه متقاضیان شرکت در دوره آموزش میکاپ عروس تحویل داده می­شود. شما با داشتن این جزوه دیگر نیازی به نوشتن نکات مهم در کلاس ندارید و می­توانید با دقت و بصورت عملی آموزش ­ها را ببینید.

خیر، پس از پایان دوره آموزش میکاپ سالن زیبایی سپیدار به مدت شش ماه پشتیبانی دوره  وجود دارد که در طول این شش ماه شما هیچ هزینه­ ای پرداخت نمی­کنید و می­توانید از پاسخگویی سالن و مدرس بهره ­مند شوید.

با توجه به گسترش فرهنگ زیبایی در بین جوامع مختلف و گرایش بیشتر مردم بخصوص بانوان به داشتن چهره­ای گیرا و جذاب شما می­توانید با شرکت در یک دوره­ ی آموزشی کامل میکاپ صورت و میکاپ عروس و کسب تجربه کافی در این زمینه به راحتی وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید پس جای هیچگونه نگرانی در مورد این مسئله وجود ندارد.

 

هزینه کلاس آموزش حرفه‌ای میکاپ عروس

سالن زیبایی سپیدار بیوتی در حال برگزاری دورهایی با آموزش صفر تا صد میکاپ عروس و آموزش صفر تا صد خود ارایی با تضمین آموزش عالی و ورود به بازار کار می‌باشد. این دوره‌ها با حضور استاتید برتر این حوزه برگزار می‌شود و می‌تواند قدمی عالی و استوار برای شروع کار در حوزه‌ی میکاپ و میکاپ عروس برای شما عزیزان باشد. قیمت دوره‌ی خصوصی آموزش میکاپ عروس سالن زیبایی سپیدار بیوتی شامل صفر تا صد آموزش میکاپ از مبتدی تا پیشرفته پانزده میلیون تومان می باشد. لازم به ذکر است که این دوره آموزش میکاپ عروس در پاسداران شامل پشتیبانی سه ماهه آنلاین می باشد.

آموزش میکاپ عروس - سالن زیبایی سپیدار
آموزش میکاپ عروس - سالن زیبایی سپیدار

آموزش صفر تا صد میکاپ عروس چیست؟

صنعت آرایش هر روز با چالش‎های جدیدی روبرو می‌شود و روز به روز در حال پیشرفت است. به همین دلیل میکاپ آرتیست‎ها، هیر استالیست‎ها و… باید مداوم دانسته‎های خود را به روز کنند و نکته‌های جدیدتری بیاموزند. در کنار تمامی این‌ها کسی نمی‌‎تواند محبوبیت این شغل در سراسر دنیا را نادیده بگیرد. همه ساله تقاضای زیادی برای میکاپ آرتیست‏های حرفه‏ای و کاربلد در مارکت وجود دارد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد علاقه مند به یادگیری آموزش میکاپ عروس هستند. برای اینکه فرد در این زمینه بهترین باشد، باید آموزش ببیند تا بتواند به یک آرایشگر حرفه‌‌ای تبدیل شود. زمانی که متقاضیان قصد شرکت در دوره های آموزش میکاپ عروس در پاسداران را دارند برایشان سوال پیش می‌آید که آموزش صفر تا صد میکاپ عروس چیست؟ آموزش صفر تا صد میکاپ عروس یکی از بهترین ‎دوره‎های یادگیری میکاپ برای افرادی است که تجربه‌ی زیادی در زمینه میکاپ به ویژه آرایش عروس ندارند. این افراد می‎‌توانند در این دوره تمام نکات مهمی که برای ورود به بازار کار نیاز دارند را فرا بگیرند و با آمادگی کامل وارد این حرفه شوند.

آموزش میکاپ عروس لایت

روز عروسی یکی از مهم‌ترین اتفاق‎های زندگی هر فردی است و همه دوست دارند در این روز بهترین خود باشند و بدرخشند بخاطر همین عروس خانم‌های زیادی برای روز عروسی خود سبک آرایش عروس اروپایی را بخاطر سادگی و شیکی انتخاب می‌کنند. عروس‎ها برای آماده شدن در این روز باید نکات بسیاری را در نظر بگیرند که یکی از مهم‎ترین این نکات، انتخاب آرایشگر عروس است. همانطور که گفتیم به دلیل مزایای شغلی این حرفه، افراد زیادی در این حوزه فعالیت دارند. اما آیا همه‎ی آن‌ها عالی و حرفه‌‎ای هستند. در پاسخ به این سوال می‌‎توان گفت که خیر. همه‎ی افرادی که در این حوزه فعالیت دارند بهترین نیستند. در اینجا قصد داریم به بررسی نکاتی بپردازیم که می‌تواند شما را از سایر آرایشگران عروس متمایز کند و باعث شود که شما انتخاب اول و آخر عروس‎ها باشید. برخی از این نکات عبارت است از:

آموزش میکاپ - آموزش میکاپ صورت - آموزش میکاپ عروس - سالن سپیدار
آموزش میکاپ عروس - سالن زیبایی سپیدار

1. داشتن نمونه کار عالی

یکی از نکاتی که نمی‌توان میزان اهمیت آن را نادیده گرفت، نمونه کار است. معمولا بیشتر میکاپ آرتیست‎ها، به ویژه میکاپ آرتیست‎های عروس از روی نمونه کارهایی که دارند، قضاوت می‌شوند. نمونه کارهای شما گواه تجربه، سطح مهارت، سبک و حرفه‎ای بودن شماست. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که بعد از گذراندن دوره‌های آموزش میکاپ عروس، به دنبال بهبود مهارت خود و جمع آوری نمونه کار باشید.

2. انعطاف پذیری

یکی از ویژگی‌‎هایی که می‎تواند بر کیفیت کار شما به عنوان یک میکاپ آرتیست تاثیر بگذارد، انعطاف پذیری و سازگاری شما هنگام کار با مشتریان است. شما باید با دقت و حوصله به عروس‌ها گوش دهید، مواردی که برای‎شان مهم است را در نظر بگیرید، با توجه به تجربه کاری خود به آن‎ها مشاوره دهید، تا در نهایت نتیجه کار عالی باشد و رضایت مشتری را نیز در پی داشته باشد.

3. مدیریت زمان را فراموش نکنید.

روز عروسی یکی از پر استرس‎ترین روزهاست و معمولا افراد در این روز نسبت به روزهای عادی زندگیشان بیشترین عجله و استرس را دارند. شما باید در این روز مهم، زمان را به‌درستی مدیریت کنید، تا بتوانید استرس آن‌ها را نیز کاهش دهید.

4. جمع آوری تجربیات با یادگیری مداوم

یادگیری مداوم و آپدیت بودن در حوزه‎ی آرایش و آرایشگری یک ضرورت است و اصلا نمی‌توان آن را نادیده گرفت. شما باید بطور مداوم در حال آموزش باشید، تجربه‎های بیشتری جمع آوری کنید و دانش خود را در این حوزه به‎روز کنید. هرچه شما تجربه‌ی بیشتری در این زمینه داشته باشید، به کار خود مطمئن‌تر خواهید بود. برای مثال سبک‌های آرایش عروس بطور مداوم در حال تغییر است و در هر دوره و زمانی، آرایش خاصی ترند می‌شود و بیشتر عروس‌ها ترجیح می‌دهند آن سبک از آرایش را انتخاب کنند. اگر شما مطابق با ترندهای روز آرایشی پیش نروید ممکن است نتوانید مشتری جدید جذب کنید و یا حتی دچار ریزش مشتری شوید. این روزها آموزش میکاپ عروس لایت بسیار پر طرفدارد است. دلیل محبوبیت این دوره این است که بیشتر عروس‌ها به دنبال آرایش‌های لایت و اروپایی هستند و ترجیح می‌دهند آرایشگر عروسی را انتخاب کنند که در این سبک از میکاپ عروس مهارت کافی را داشته باشد.

آموزش میکاپ عروس - سالن زیبایی سپیدار
آموزش میکاپ عروس - سالن زیبایی سپیدار

آموزش میکاپ عروس ایرانی

همانطور که گفتیم میکاپ آرتیست بودن این روزها به یک شغل رویایی تبدیل شده است و بسیاری از افراد علاقه دارند به سمت این حرفه بروند. اما باید از کجا شروع کرد. یکی از نکات مهم در این حوزه‌ی کاری، نقطه‌ی شروع آن است. برخلاف بسیاری از مهارت‌ها و شغل‌ها، نقطه‌ی شروع در شغل آرایشگری بسیار حائز اهمیت است. آموزش‌های اولیه، مهارت‌‎های اولیه، تجربه‌های اولیه، تمرین‌های اولیه و… همگی در آینده‌ی شغلی شما تاثیر گذار است. شما باید در این زمینه درست آموزش ببینید و سپس درست تمرین کنید. بسیاری از بزرگان حوزه‌ی صنعت و آرایش عقیده‎ دارند که یک آرایشگر موفق ابتدا باید از چهره‌‎ی خود شروع کند. یعنی چه؟ این بدان معناست که در ابتدا شما باید مهارت کافی در آرایش کردن چهره‎ی خود کسب کنید، تمامی سبک‌های آرایشی را بر روی چهره‎‌ی خود پیاده کنید، نقاط ضعف و قدرت چهره‌ی خود را بشناسید و سپس به سراغ چهره‎های دیگر بروید. به همین دلیل بسیاری از افراد قبل از شروع آموزش میکاپ عروس، به سراغ دوره‌هایی نظیر آموزش خودآرایی می‌روند تا بتوانند بیشتر با دنیای میکاپ آشنا شوند. شما می‎توانید برای برای یادگیری خود آرایی در دوره‎های آموزش خودآرایی سپیدار بیوتی شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به آموزش خودآرایی، مراجعه کنید.

آموزش میکاپ عروس در تهران؛ سپیدار بیوتی

در این مقاله از وبلاگ سپیدار بیوتی، به بررسی آموزش میکاپ عروس پرداختیم. برای ورود به صنعت آرایشگری و بویژه میکاپ عروس شما باید میکاپ آرتیستی حرفه‌‎ای باشید. برای حرفه‎ای شدن، شروع و نقطه‌ی آغاز بسیار حائز اهمیت است. ما در سالن زیبایی سپیدار بیوتی در کنار شما هستیم تا بتوانید محکم و استوار به این عرصه قدم بگذارید و بهترین خود باشید.

سالن زیبایی سپیدار بیوتی یکی از سالن‌های زیبایی معتبر در تهران است که خدمات مختلفی نظیر فیشیال صورت، آمبره مو، بالیاژ مو، شنیون و میکاپ و… را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. در کنار تمامی این خدمات با بهترین کیفیت‎ها و مناسب‌ترین قیمت‌ها، شما عزیزان می‎توانید برای آموزش خودآرایی و آموزش میکاپ عروس در پاسداران نیز به سالن زیبایی سپیدار بیوتی مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پکیج‌های آموزش میکاپ سپیدار و همچنین مشاوره و رزرو در لاین آرایش و میکاپ (آرایش عروس، شینیون و…) می‌توانید با شماره‌ ۰۹۰۰۲۶۷۰۲۹۰ تماس حاصل فرمایید. برای اطلاع از سایر خدمات مجموعه و نوبت‌گیری هم می‌توانید با شماره‌ تماس های ۰۲۱۲۶۷۰۲۷۰۰، ۰۲۱۲۶۷۰۲۸۰۰ و ۰۲۱۲۶۷۰۲۹۰۰ با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول آموزش میکاپ عروس

همه ساله تقاضای زیادی برای میکاپ آرتیست‏های حرفه‏ای و کاربلد در مارکت وجود دارد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد علاقه مند به یادگیری آموزش میکاپ عروس هستند. برای اینکه فرد در این زمینه بهترین باشد، باید آموزش ببیند تا بتواند به یک آرایشگر حرفه‌‌ای تبدیل شود. آموزش صفر تا صد میکاپ عروس یکی از بهترین ‎دوره‎های یادگیری میکاپ برای افرادی است که تجربه‌ی زیادی در زمینه میکاپ به ویژه میکاپ عروس ندارند. این افراد می‎‌توانند در این دوره تمام نکات مهمی که برای ورود به بازار کار نیاز دارند را فرا بگیرند و با آمادگی کامل وارد این حرفه شوند.

داشتن نمونه کار عالی، انعطاف پذیری، مدیریت زمان، جمع آوری تجربیات با یادگیری مداوم 

دیدگاهتان را بنویسید

0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید شما خالی است!بازگشت به فروشگاه