تومان
0
لوگو سپیدار بیوتی
پروتئین تراپی مو - سپیدار بیوتی

پروتئین تراپی مو

فهرست مطالب

پروتئین تراپی مو یکی از راهکارهایی است که امروزه بسیاری از بانوان برای فراهم کردن پروتئین های مورد نیاز موهایشان استفاده می کنند. عدم مصرف پروتئین، عدم مراقبت صحیح و اصولی از موها، رنگ کردن مکرر موها با رنگ های غیر استاندارد، تغییر شیوه زندگی، آلودگی های ناشی از عدم رعایت بهداشت و مواردی از این قبیل باعث تجزیه کراتین و ویتامین موهای شما می شود. پروتئین تراپی مو روشی است که علاوه بر کراتین، تمامی پروتئین های مورد نیاز و ضروری مو و ترکیبی از اسید آمینه ها را برای موهای شما فراهم می کند. درمان پروتئین تراپی مو برای افرادی که متقاضی بازسازی پیوندهای موهایشان هستند بسیار عالی است. پروتئین ترابی مو با استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت قطعا جان دوباره ای به موهای شما می بخشد. پس انتخاب یک سالن زیبایی مطمئن برای انجام پروتئین تراپی مو قطعا باعث دریافت نتیجه بهتری برای شما خواهد شد. اگر به دنبال یک سالن زیبایی معتبر برای انجام کلیه خدمات زیبایی از جمله پروتئین تراپی مو هستید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

پروتئین تراپی مو چیست

قبل از صحبت در خصوص پروتئین تراپی مو باید بگوییم، موهای شما از پروتئینی به نام کراتین ساخته شده است که موهایتان را سفت نگه می دارد، به همین دلیل موهای شما بسیار پر انعطاف و سالم و بانشاط است. با گذشت زمان و عواملی مختلفی مانند استفاده از رنگ های نامناسب، عدم نگهداری مناسب موها، استفاده بیش از اندازه از ابزارهای حرارتی، عدم رعایت بهداشت و آلودگی های محیطی به مرور باعث تجزیه کراتین موهای شما می شوند. علاوه بر این موارد تغذیه نامناسب باعث کمبود پروتئین کلی بدن شما شده و همین کمبود پروتئین باعث ریزش موهایتان می شود. ترکیب رژیم غذایی غلط و عادت های بدی که در زندگی دارید باعث شکستگی تار موها و ایجاد یک حس ناخوشایند برای شما می شود. در این زمان شما به پروتئین تراپی نیاز دارید. پروتئین تراپی یعنی استفاده از محصولی که سرشار از پروتئین های مورد نیاز مو است و موهای شما به راحتی این پروتئین ها را جذب می کند. روزنه ها و سوراخ هایی که در کوتیکول مو وجود داشته باشند بوسیله این مواد پروتئینی پر شده و از آسیب های بعدی جلوگیری می کنند. بطور کلی می توان گفت پروتئین تراپی باعث تقویت و ترمیم موهای شما می شود.

پروتئین تراپی مو چگونه انجام میشود؟

برای پروتئین تراپی مو در ابتدا بوسیله یک برس مخصوص، مواد پروتئینی استانداردی که متناسب با جنس موهایتان است را به صورت لایه لایه بر روی موهای خود بکشید. می توانید برای پخش شدن مواد بر روی موهایتان از یک شانه بزرگ استفاده کنید. با توجه به حجم موهایتان در حدود بیست تا پنجاه دقیقه مواد را بر روی موهایتان نگه دارید. برای حفظ گرما و تاثیر بیشتر پروتئین تراپی، می توانید از یک کلاه پلاستیکی استفاده کنید. پس از شستن موها، سعی کنید تا دو هفته موهای خود را رنگ نکنید.

فواید انجام پروتئین تراپی مو چیست؟

از جمله مهم ترین فواید پروتئین تراپی مو می توان به: تغذیه و تقویت ساقه مو، رساندن رطوبت لازم به رشته های مو، لطیف تر شدن موها، بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده، ضخیم تر شدن موها، صاف و براق شدن موها و جلوگیری از شکست موها اشاره نمود.

آموزش پروتئین تراپی مو - سپیدار بیوتی

مهم ترین مزیت های پروتئین تراپی

پروتئین تراپی مو مزیت های زیادی دارد. از مهم ترین این مزیت ها می توان موارد زیر را مطرح نمود:

تقویت موهای آسیب دیده

ترمیم و جایگزینی پروتئین های از دست رفته در کوتیکول، باعث سلامت کامل موهای شما می شود.

جلوگیری از رسیدن آسیب جدی به موها

کملکس های پیتیدی و پروتئین های هیدرولیز شده ای که در زمان پروتئین تراپی موهایتان بکار می رود، از لایه های کوتیکولی تار موی شما در برابر آسیب های محیطی جلوگیری می کند.

درمان ضعف و شکنندگی موها

با انجام پروتئین تراپی مو، قابلیت ارتجاعی و استحکام بافت کوتیکول افزایش می یابد. همین امر باعث تقویت و سلامت موهای شما می شود.

حالت پذیری موها

با انجام پروتئین تراپی مو، کدری و موخوره موهای شما از بین می رود و موهایتان بسیار براق و خوش حالت شده و قوی تر و ضخیم تر به نظر می رسند.

چگونه بفهمیم که موهایمان به پروتئین تراپی نیاز دارد؟

در این قسمت ما چند راهکار ساده را مطرح می کنیم که به راحتی بفهمید موهایتان به پروتئین تراپی نیاز دارد یا خیر؟

  • به عنوان اولین راهکار سعی کنید بخش کوچکی از موهایتان را جدا کرده و به آرامی بکشید. اگر حالت ارتجاعی موها از بین رفته باشد یا به عبارتی موهایتان به حالت اول باز نگردد یا بشکند، به احتمال بسیار زیاد نیاز به پروتئین تراپی مو دارید.
  • اگر ریزش موی شدید دارید به احتمال خیلی زیاد موهایتان با کمبود پروتئین مواجه است. همانطوری که می دانید چنانچه در طول روز صد تار مو از سر شما جدا شود طبیعی است ولی چنانچه ریزش موهایتان بیشتر از این مقدار باشد، حتما پروتئین تراپی را شروع کنید.
  • اگر از دسته افرادی هستید که موهایتان را زیاد رنگ می کنید باید بدانید که موهای رنگ شده بیشتر در معرض آسیب قرار دارند و بیشتر حالت خشک و وز پیدا می کنند. بهتر است برای جلوگیری از این آسیب ها پروتئین تراپی را آغاز کنید.
  • راهکار بعدی که شما می توانید بفهمید موهایتان به پروتئین تراپی نیاز دارد یا نه، تخلخل زیاد مو است. توانایی موهای شما در جذب رطوبت یا هرگونه محصولات مراقبتی را تخلخل می گویند. اگر در بافت موها تخلخل زیادی بوجود بیاید احتمال موخوره و شکستگی موها زیاد است. پروتئین تراپیی مو راهکاری مناسبی برای موهای متخلخل است.
  • اگر موهایتان خیلی نرم و نازک است، باید بدانید از نشانه های کمبود پروتئین همین نرم ونازک بودن موها است. شما با پروتئین تراپی موها می توانید بافت رشته های مو خود را احیا کنید.

ماندگاری پروتئین تراپی مو چقدر است؟

از سوالات پر تکراری که متقاضیان پروتئین تراپی مو میپرسند این است که، پروتئین تراپی مو چقدر ماندگاری دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت شما بوسیله پروتئین تراپی پروتئین هیدرولیز شده را به کوتیکول مو می رسانید و باعث استحکام و ترمیم موی خود می شوید. پس از پروتئین تراپی در صورت مراقبت صحیح و اصولی و استفاده از شامپوهای مناسب، ماندگاری پروتئین تراپی شما در حدود سه تا شش ماه است.

تفاوت های کراتین مو و پروتئین تراپی مو

از عمده ترین تفاوت های کراتین و پروتئین تراپی مو می تواند به موارد زیر اشاره نمود:

  • درکراتینه کردن موها عمدتا کراتین، ولی در پروتئین تراپی کلیه پروتئین های ضروری مو که کراتین هم جزئی از آن است به موها تزریق می شوند.
  • در کراتینه کردن موهای شما صاف شده و از میزان زبری آن ها کاسته می شود ولی در پروتئین تراپی ساختار موهایتان تقویت شده و سبب استحکام موهایتان می شود.

مراقبت های بعد از انجام پروتئین تراپی مو چیست؟

در صورتی که برای استحکام و ترمیم موهایتان پروتئین تراپی انجام داده اید حتما بعد از پروتئین تراپی از موهای خود مراقبت کنید. کافی است مواردی مانند:

  • عدم شستن یا بستن مو
  • عدم استفاده از مواد شیمیایی به مدت سه هفته
  • استفاده از محافظ مو
  • ایجاد تعادل بین پروتئین و رطوبت موها را رعایت کنید تا نتیجه بهتر و ماندگارتری از پروتئین تراپی خود بگیرید.

آموزش پروتئین تراپی در سالن زیبایی سپیدار

سالن زیبایی سپیدار یکی از معتبرترین مراکز ارائه خدمات زیبایی در کلان شهر تهران است. وجود کادر مجرب و با اخلاق، فضای آرام و دلنشین، استفاده از مواد عالی و استفاده از جدید ترین متدها از جمله مهم ترین ویژگی های سالن زیبایی سپیدار است. یکی از مهم ترین خدماتی که سپیدار بیوتی به متقاضیان خود ارائه می دهد برگزاری دوره های آموزشی در لاین های مختلف زیر نظر خبره ترین اساتید است. از مهم ترین این دوره ها، دوره های آموزش احیا مو است. برای آشنایی بیشتر با دوره ی آموزش پروتئین تراپی مو سالن زیبایی سپیدار با ما همراه باشید.

مراحل دوره آموزش پروتئین تراپی مو سپیدار

هنرجویان عزیزی که قصد شرکت در دوره های آموزش پروتئین تراپی مو سالن زیبایی سپیدار را دارند باید با مراحل برگزاری این دوره از قبل آشنایی داشته باشند. مدیریت سالن زیبایی سپیدار تدابیری اتخاذ کرده است که دوره آموزش پروتئین تراپی مو در مراحل مختلف، ورکشاپ یک روزه طبق بروز ترین متدها، دوره صفر تا صد خصوصی در طول سه روز و دوره پشتیبانی نامحدود برگزار شود.

سوالات متداول دوره صفر تا صد آموزش پروتئین تراپی مو

مهم ترین سرفصل هایی که در کلاس های آموزش پروتئین تراپی مو سالن زیبایی سپیدار آموزش داده می شود می توان به آموزش صفر تا صد پروتئین تراپی مو با تکنیک های روز دنیا، شناخت آناتومی مو و آسیب شناسی مو، درمان و بسترسازی موهای پنبه ای، هیدروکراتین، اوکسی پلاستیا، هیدروپلاس، هیدروتاکس، بیتاکس، کراتین، فست تراپی و ویتامینه های سالنی و کار با دستگاه های درمانی اشاره نمود.

هنرجویانی که در دوره های آموزش پروتئین تراپی مو سالن زیبایی سپیدار شرکت می کنند، بدلیل آموزش جامع و کاملی که در طول برگزاری دوره توسط خبره ترین اساتید می بینند، می توانند به راحتی وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنند.

پس از اتمام دوره آموزش پروتئین تراپی مو سالن زیبایی سپیدار، به کلیه شرکت کنندگان از طرف سالن به رسم یادبود سرتیفیکیت سرکار خانم ایراندوست داده می شود.

یکی از مهم ترین نکاتی که زمان شرکت در دوره های آموزشی باید به آن توجه کنید این است که، پس از پایان دوره قطعا شما در یک مبحث خاص نیاز به آموزش بیشتری دارید یا با مشکلی روبرو می شوید. در این زمان سوال مهمی که پیش می آید این است که، آیا برای آموزش مجدد یک مبحث یا رفع اشکال پیش آمده مجددا باید هزینه ای پرداخت کنم یا خیر؟ در پاسخ به این سوال در خصوص دوره آموزش پروتئین تراپی مو سالن زیبایی سپیدار باید گفت، پس از اتمام دوره در صورت نیاز به آموزش بیشتر یا رفع مشکل شما لازم نیست هیچ هزینه ی اضافی و جداگانه ای پرداخت کنید.

خبر خوش برای هنرجویان دوره اموزش پروتئین تراپی مو سالن زیبایی سپیدار این است که، می توانند پس از پایان دوره آموزشی به عنوان کارآموز در این سالن مشغول به کار شوند، و زیر نظر بهترین اساتید تجربه بیشتری کسب کرده و در آینده به صورت کاملا حرفه ای وارد این عرصه شوند.

پس از اتمام دوره آموزش پروتئین تراپی مو سالن زیبایی سپیدار، به کلیه هنرجوها به رسم یادبود سرتیفیکیت خانم ایراندوست تقدیم می شود. اگر هنرجوها متقاضی دریافت مدرک از سازمان فنی و حرفه ای باشند، می توانند درخواست خود را به مدیریت سالن تحویل دهند. مدیریت سالن تقاضای آن ها را بررسی و پیگیر اخذ مدرک آن ها از سازمان فنی و حرفه ای خواهد شد.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد دچار کمبود پروتئین در موهایشان هستند و مکررا موهای خود را رنگ می کنند، پروتئین تراپی مو بهترین فرصت برای افزایش سلامت مو یا به عبارتی احیای موهای مرده است. به همین علت همیشه افراد زیادی خواهان تقویت موهای آسیب دیده خود هستند. با توجه به جامع بودن آموزش در دوره های آموزش پروتئین تراپی مو سالن زیبایی سپیدار، متقاضیان می توانند با پشتکار و تلاش و به روز بودن به راحتی وارد بازار کار این شغل پرطرفدار شده و کسب درآمد کنند.

سالن زیبایی سپیدار دوره های آموزش پروتئین تراپی مو خود را بصورت ورکشاپ، خصوصی و پشتیبانی نامحدود برگزار می کند. دوره ورکشاپ بر اساس جدیدترین متدهای احیا مو در یک روز برگزار می شود. در دوره خصوصی شما با صفر تا صد پروتئین تراپی مو بصورت جامع در طول سه روز آشنا خواهید شد.

با توجه به سابقه فعالیت سالن زیبایی سپیدار در ارائه خدمات زیبایی، مدیریت سالن برای افرادی که ساکن پایتخت نیستند این امکان را فراهم کرده که بتوانند در دوره آموزش پروتئین تراپی مو شرکت کنند و از کلیه ی خدمات این سالن بهره مند شوند. پس نگران این موضوع نباشید.

یکی دیگر از مهم ترین خدماتی که سال زیبایی سپیدار به کلیه هنرجویان خود ارائه نموده است، گردآوری مطالب مهم و اساسی دوره آموزش پروتئین تراپی مو بصورت یک جزوه بسیار جامع و کامل است که در طول برگزاری دوره به هنرجویان تحویل داده می شود. کلیه هنرجویان می توانند در صورت برخورد با هر مشکلی از نکات این جزوه استفاده کنند.

نحوه برگزاری دوره آموزش پروتئین تراپی مو

دوره آموزش پروتئین تراپی سالن سپیدار بیوتی بصورت دوره ورکشاپ شش نفره و در صورت تمایل متقاضیان، بصورت تک نفره و خصوصی برگزار می گردد. در صورتی که متقاضی شرکت در این دوره ها هستید، باید بدانید که سالن زیبایی سپیدار کلیه وسایل مورد نیازتان در طول برگزاری دوره را برای شما فراهم می کند. در نتیجه دغدغه حمل وسایل اضافی را نخواهید داشت. 

چرا باید به دنبال آموزش پروتئین تراپی مو باشیم؟

موهای شما از دو قسمت تار و ریشه تشکیل شده است. ریشه مو یا ساختار فولیکولی وظیفه تغذیه و تولید و رشد تار موهای شما را برعهده دارد. در مقابل ریشه، تار مو یا کوتیکول قرار دارد که ساختار پروتئینی داشته و بخش عظیمی از این کوتیکول را زنجیرهای به هم پیوسته کراتین تشکیل می دهد. زمانی که پروتئین کراتین در موهای شما کم شود موهای شما خشک و بد حالت شده و موخوره پیدا می کنند. اما شما نباید نگران این حالت های ایجاد شده باشید چرا که روش های مختلفی برای احیای موهای شما وجود دارد. یکی از بهترین روش های تقویت مو پروتئین تراپی با استفاده از مواد سرشار از ویتامین مورد نیاز مو است. دقت داشته باشید بسته به حجم موهای شما، میزان آسیبی که به موهایتان با توجه به عوامل محیطی مختلف وارد شده و موادی که برای پروتئین تراپی مو استفاده می کنید هزینه پرداختی شما متفاوت خواهد بود. بهترین راه حلی که برای جلوگیری از اتلاف وقت و پرداخت هزینه کمتر شما می توانید انجام دهید شرکت در دوره های آموزش پروتئین تراپی مو است. سالن زیبایی سپیدار در لاین احیا مو اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مختلف در خصوص تقویت و ترمیم موهای شما نموده است که از مهم ترین این دوره ها، دوره آموزش پروتئین تراپی مو است. شما با شرکت در این دوره ها می توانید به راحتی و با صرف کم ترین هزینه موهای خود را سرشار از ویتامین و ترمیم کنید.

آیا می شود پس از گذراندن آموزش پروتئین تراپی مو کسب در آمد کرد؟

در پاسخ به این سوال باید اشاره نمود که با توجه به اینکه بسیاری از بانوان بدلایلی مانند دکلره کردن مداوم موها، آلودگی های محیطی، استفاده بیش از اندازه از سشوار و اتو مو، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب و رژیم غذایی نامناسب همیشه در معرض آسیب دیدگی مو هستند، از این رو همیشه تقاضا برای جبران این آسیب دیدگی بسیار زیاد است. اگر شما بتوانید پس از اتمام دوره آموزشی پروتئین تراپی مو کمی همت و تلاش به خرج دهید به راحتی می توانید از این شغل پرطرفدار درآمدهای بالایی کسب کنید.

کلام آخر

پروتئین تراپی مو و آموزش پروتئین تراپی مو دو مبحث مهمی بودند که ما در این مقاله مفصلا به بررسی آن ها پرداختیم. شما می توانید کلیه اطلاعات خواسته در خصوص پروتئین تراپی مو را در این مقاله پیدا کنید. چنانچه برای شرکت در کلاس های آموزش پروتئین تراپی سالن زیبایی سپیدار نیاز به مشاوره داشتید می توانید با مراجعه به وب سایت www.sepidarbeauty.com از خدمات مشاوره ی رایگان این سالن بهره مند شوید.

سوالات متداول پروتئین تراپی مو

از جمله مهم ترین فواید پروتئین تراپی مو می توان به: تغذیه و تقویت ساقه مو، رساندن رطوبت لازم به رشته های مو، لطیف تر شدن موها، بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده، ضخیم تر شدن موها، صاف و براق شدن موها و جلوگیری از شکست موها اشاره نمود.

با توجه به اینکه بسیاری از بانوان بدلایلی مانند دکلره کردن مداوم موها، آلودگی های محیطی، استفاده بیش از اندازه از سشوار و اتو مو، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب و رژیم غذایی نامناسب همیشه در معرض آسیب دیدگی مو هستند، از این رو همیشه تقاضا برای جبران این آسیب دیدگی بسیار زیاد است. اگر شما بتوانید پس از اتمام دوره آموزشی پروتئین تراپی مو کمی همت و تلاش به خرج دهید به راحتی می توانید از این شغل پرطرفدار درآمدهای بالایی کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید شما خالی است!بازگشت به فروشگاه