تومان
0
لوگو سپیدار بیوتی
اوزون تراپی - اوزون تراپی مو - دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) - سالن زیبایی سپیدار

اوزون تراپی مو

فهرست مطالب

اوزون تراپی چیست؟ اگر جزو افرادی هستید که با شوره سر، ضعیف بودن تار مو، ریزش مو، موخوره و شکنندگی آن مواجه هستید اوزونتراپی مو راه حلی است که برای درمان این مشکلات به شما پیشنهاد می کنیم. اوزون تراپی توسط وسیله ای به نام دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) انجام میشود و یکی از جدیدترین شیوه های مراقبت و احیای مو می باشد. برای آبرسانی به ریشه های مو از اوزون تراپی استفاده می شود. افرادی که از رنگ و دکلره استفاده می کنند و افرادی که در معرض مواد شیمیایی قرار میگیرند اوزون تراپی به آن‌ها کمک می‌کند تا جوانی و شادابی موهای خود را دوباره به دست بیاورند.

آمورش اوزون تراپی - اوزون تراپی مو - دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) - سالن زیبایی سپیدار

اوزون تراپی مو چیست؟

اوزون تراپی مو را می توان یکی از روشهای جدید برای تقویت موهای افراد برشمرد. بسیاری از کلینیک های زیبایی از جمله سالن زیبایی سپیدار برای کمک به مشتریان برای بازسازی موهای آسیب دیده به آنها پیشنهاد می‌کنند که از این فرایند برای احیای موهای خود استفاده کنند. اوزون از مولکول اکسیژن تشکیل شده است و تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده نشان می‌دهد که اوزون یا اکسیژن فعال تاثیرات بی نظیر و مثبتی بر روی سلامتی موهای فرد دارد و کمک زیادی به جلوگیری از ریزش مو می کند. چرا که ریشه بسیاری از مشکلاتی که برای بدن به وجود می آید از کمبود اکسیژن می باشد و این مشکلات بیشتر بر روی پوست و مو تاثیرگذار هستند. به همین دلیل با افزایش میزان اکسیژن از طریق روش هایی مانند اوزون تراپی بسیاری از این دست مشکلات مو را برطرف می‌کند.

اوزون تراپی مو چگونه انجام می‌شود؟

برای انجام اوزون تراپی بر روی مو نیاز به یک دستگاه مخصوص می باشد دستگاهی که برای اوزون تراپی استفاده می شود از جمله تجهیزات مدرن در زمینه زیبایی و بهداشت مو به شمار می رود. پوست سر فرد در معرض دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) اکسیژن فعال زیادی جذب می‌کند و این امر و سبب افزایش خون رسانی به پوست سر می شود و در نتیجه با این روش موهای فرد بازسازی خواهد شد. اکسیژن خروجی از این دستگاه توسط فولیکول های ساقه و ریشه مو جذب می‌شود. از طرفی بسیاری از باکتری ها، قارچ ها و میکروب هایی که بر روی مو هستند با این روش از بین می روند.

آمورش اوزون تراپی - اوزون تراپی مو - دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) - سالن زیبایی سپیدار

مزایای انجام اوزون تراپی مو

 همانطور که گفته شد به وسیله اوزون تراپی می توان موها را تقویت کرد و اکسیژن فعال زیادی را به پوست سر و ساقه و ریشه موها رساند. از مزایای اوزون تراپی مو می‌توان به برطرف کردن خشکی و خارش مو و حساسیت های پوست سر نیز به حساب آورد. با استفاده از اوزون تراپی خونرسانی به ریشه های مو افزایش پیدا میکند و مو قوی تر و ضخیم تر می شود. دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) در پاسداران کمک میکند که پوست سر از آلودگی هایی که بر روی آن وجود دارد کاملا پاک و تمیز شود در نتیجه افرادی که دارای شوره سر می باشند و یا موهای آنها دچار موخوره شده است می‌توانند با این وسیله مشکلات خود را برطرف کنند. همچنین در صورتی که فرد دچار طاسی و آماس شود و این مشکل در او به صورت ژنتیکی وجود نداشته باشد با استفاده از اوزون تراپی مو می تواند به درآمدن دوباره موهای خود امیدوار باشد.از دیگر مزایای اوزون تراپی عبارت اند از:

حفظ رنگ طبیعی مو

دیگر مزیت استفاده از اوزون تراپی حفظ رنگ طبیعی موها می باشد. اگر میخواهید از سفیدی زودرس مو های خود جلوگیری کنید بهتر است از اوزونتراپی استفاده کنید زیرا این روش درمانی مشکلات پوست و موی شما را برطرف می کند و شما شاهد موهای پرتراکم خواهید بود.

پرپشتی موها

افزایش خون‌رسانی به مو

کاهش میزان ریزش مو

آمورش اوزون تراپی - اوزون تراپی مو - دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) - سالن زیبایی سپیدار

آیا انجام اوزون تراپی موها را صاف می‌کند؟

اگر می‌خواهید که یک صافی صد در صد به موهای خود بدهید اوزون تراپی نمی تواند این خواسته شما را برطرف کند. اما باید به این نکته دقت کنید که موها در حالت عادی باید شاداب باشد و صافی طبیعی داشته باشد. عواملی مانند از دست دادن پروتئین و رطوبت مو، موخوره و وزی سبب می‌شوند که مو از حالت طبیعی خود خارج شود و موها ناصاف و کدر جلوه کند. اگر به دنبال صافی طبیعی مو هستید و نمی خواهید ۱۰۰% موهای شما صافی داشته باشد و تنها هدفدرمانی دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما اوزون تراپی انجام دهید. برای رسیدن به صافی ۱۰۰ درصد باید از روش های دیگری مانند کراتین استفاده کنید. معمولاً اوزون تراپی مو با هدف صافی انجام نمی شود و یک لاین درمانی به حساب می آید. با استفاده از اوزونتراپی مشکلاتی مانند شکستگی موها و مشکلات ساقه مو برطرف می‌شود.

دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) چیست؟

دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) در پاسداران ازجمله تجهیزات مورد نیاز در سالن های زیبایی می باشد که خدمات احیای مو را انجام می‌دهند. دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) در بخش سلامت، درمان، زیبایی و بهداشت مو مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه  اکسیداسیون را می تواند روی اتم اکسیژن انجام دهد و در نتیجه  اوزون تراپی را ارائه نماید. استفاده از دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) در پاسداران آسیب هایی که دستگاه های مانند اتو مو به موی شما وارد می‌کند را برطرف می کند. این دستگاه قادر است ریزش موهای شما را قطع کند و رشد آنها را تا دو برابر افزایش دهد. از دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) می توانید حتی زمانی که رنگ مو و دکلره استفاده کرده اید نیز کمک بگیرید چرا که این دستگاه به جذب اکسیژن کمک می کند. این دستگاه ماندگاری حالت مو را تا ۷ برابر حالت معمول افزایش میدهد و باعث آبرسانی و هیدراته کردن عمیق مو میشود. استفاده از دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) ریزش و شوره سر را درمان میکند و چربیهای اسکالپ سر را نیز التیام می بخشد و درمان می کند. افرادی که از درمان هایی مانند ترمیم و کاشت مو استفاده کرده اند با استفاده از دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) می تواند نتیجه درمان خود را به میزان قابل توجهی مطلوب‌تر نمایند. دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) در پاسداران می تواند بدون رساندن آب به نقطه جوش یک مه غبار با دمای سرد و ملایم را به وجود بیاورد.

آمورش اوزون تراپی - اوزون تراپی مو - دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) - سالن زیبایی سپیدار

قیمت انجام اوزون تراپی مو

قیمت انجام اوزون تراپی مو به موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت انجام اوزون تراپی مو مهارت و تخصص فردی باشد که می خواهد این کار را برای شما انجام دهد. اگر شما به یک کارآموز مراجعه کنید مطمئنا قیمت انجام اوزون تراپی مو برای شما بسیار کم خواهد شد اما اگر بخواهید یک فرد خبره و وارد این کار را برای شما انجام دهد مطمئناً نسبت به حالت کارآموز قیمت انجام اوزون تراپی مو افزایش پیدا خواهد کرد. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت انجام اوزونتراپی مو تعداد جلساتی می باشد که موهای شما به این فرآیند و درمان احتیاج دارد. با افزایش تعداد جلساتی که برای انجام اوزونتراپی مو نیاز دارید قیمت نیز افزایش پیدا می کند. از جمله سالن های زیبایی تخصصی در زمینه اوزون تراپی که این لاین درمانی را با یک قیمت منصفانه برای مشتریان خود انجام می دهد می توان به سالن زیبایی سپیدار اشاره کرد. سالن زیبایی سپیدار تمامی لاین های درمانی مو از جمله اوزون تراپی، پروتئین تراپی، بوتاکس، کراتین، هیدرو کراتین، اکسی پلاستیا و … را با قیمت منصفانه و اقتصادی برای شما انجام خواهد داد. اگر میخواهید از قیمت انجام اوزونتراپی مو در سالن زیبایی سپیدار آگاه شوید به شما توصیه می کنیم با کارشناسان این سالن به شماره تلفن های 02126702700 و 02126702800 تماس حاصل فرمایید. 

ساناز ایراندوست - سالن زیبایی سپیدار - مدرس لاین کراتین و احیا

مراقبت های بعد از انجام اوزون تراپی

از جمله مراقبت هایی که پس از انجام اوزونتراپی باید به آنها توجه کنید استفاده از شامپو و شوینده های موی بدون سولفات می باشد. شما باید از نرم کننده های بدون سولفات، ماسک موهای مورد استفاده در حمام و ماسک موهای بدون آبکشی نیز استفاده نمایید که همه‌ی آنها باید عاری از سولفات باشد. به شما توصیه می شود که پس از انجام اوزونتراپی از رنگ کردن و دکلره کردن موهای خود پرهیز کنید. همچنین شما نباید به صورت مدام با آب داغ موهای خود را بشویید. استفاده از ماسک های آبرسان برای موی سر به شما کمک میکند که رطوبت موهای شما همیشه حفظ شود. همچنین بهتر است از ویتامین هایی که برای سلامت مو مفید هستند استفاده نمایید. شما باید برای همیشه با شامپو هایی که حاوی سولفات هستند خداحافظی کنید. 

آمورش اوزون تراپی - اوزون تراپی مو - دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) - سالن زیبایی سپیدار

انجام اوزون تراپی با دستگاه مایکرومیست در سالن زیبایی سپیدار

یکی از سالن های زیبایی تخصصی در محدوده پاسداران تهران که انجام اوزون تراپی را با دستگاه مایکرومیست برای مشتریان عزیز انجام می دهد سالن زیبایی سپیدار می باشد. کادر تشکیل دهنده این سالن زیبایی همگی افرادی کارآزموده و خبره هستند و تجربه بالایی در زمینه انجام لاین های درمانی به خصوص اوزون تراپی دارند. استفاده از دستگاه مایکرومیست در سالن زیبایی سپیدار سبب می‌شود که اوزون تراپی با کیفیت بسیار بالایی بر روی موهای مراجعه کنندگان عزیز انجام شود. افرادی که از شوره موی سر رنج میبرند یا موهای آنها دچار ریزش می شود و ضعیف و شکننده می باشند همگی افرادی هستند که پس از مراجعه به سالن زیبایی سپیدار و انجام اوزون تراپی با دستگاه مایکرومیست توانسته اند دوباره حالت طبیعی موهای خود را بازیابند. مشتریانی که با ویژگی هایی مانند ریزش مو، وزی و کدر بودن مو بر اثر انجام رنگ ها و دکلره های متمادی مواجه هستند زمانی که به سالن زیبایی سپیدار مراجعه کرده‌اند همگی پس از انجام اوزون تراپی با دستگاه مایکرومیست رضایت بالایی از نتیجه عملکرد آن داشته اند. اگر شما هم به دنبال درمان و تقویت موهای آسیب دیده خود با روش اوزون تراپی هستید میتوانید برای کسب مشاوره رایگان و نوبت‌گیری از سالن زیبایی سپیدار با شماره‌ تماس های ۰۲۱۲۶۷۰۲۷۰۰، ۰۲۱۲۶۷۰۲۸۰۰ و ۰۲۱۲۶۷۰۲۹۰۰ با ما تماس بگیرید.
سوالات متداول اوزون تراپی مو

اوزون تراپی مو را می توان یکی از روشهای جدید برای تقویت موهای افراد برشمرد. اوزون از مولکول اکسیژن تشکیل شده است و تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده نشان می‌دهد که اوزون یا اکسیژن فعال تاثیرات بی نظیر و مثبتی بر روی سلامتی موهای فرد دارد و کمک زیادی به جلوگیری از ریزش مو می کند. چرا که ریشه بسیاری از مشکلاتی که برای بدن به وجود می آید از کمبود اکسیژن می باشد و این مشکلات بیشتر بر روی پوست و مو تاثیرگذار هستند. به همین دلیل با افزایش میزان اکسیژن از طریق روش هایی مانند اوزون تراپی بسیاری از این دست مشکلات مو را برطرف می‌کند.

استفاده از دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) آسیب هایی که دستگاه های مانند اتو مو به موی شما وارد می‌کند را برطرف می کند. این دستگاه قادر است ریزش موهای شما را قطع کند و رشد آنها را تا دو برابر افزایش دهد. از دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) می توانید حتی زمانی که رنگ مو و دکلره استفاده کرده اید نیز کمک بگیرید چرا که این دستگاه به جذب اکسیژن کمک می کند. این دستگاه ماندگاری حالت مو را تا ۷ برابر حالت معمول افزایش میدهد و باعث آبرسانی و هیدراته کردن عمیق مو می شود. استفاده از دستگاه اوزون تراپی مو (مایکرومیست) ریزش و شوره سر را درمان میکند و چربیهای اسکالپ سر را نیز التیام می بخشد و درمان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید شما خالی است!بازگشت به فروشگاه